Fence Audio - nytt norsk merke

5 Mar 2012
799
0
0
bass_boost! skrev:
Hei, Eg er den som var bmw1997 her på forumet.
har nå eigd fence audio i et år. fått litt mer erfaring og kompetanse. for dei so ikkje huska mitt anlegg eller veit om det: har fence audio stage 1212 mk2, fence audio 24 PA og fence audio stage 250.
eg er en person som liker å spille HØGT! så bestemte meg for PA. Var i sterk tvil når eg bestilte alt, det har vert både opp og nedsider.
Diskant er øresjærende og må stillest kraftigt ned på mikser, sprenger lett og må erstattest selv, siden diskanter ikkje går på garranti. delefilter har blitt byttet ut og diverse små ting må gjerast i vedlikehold. har byttet et 1212 mk2 element men det var min feil eg sprengde. på den ene 24" måtte eg bytte forsterker grunnet ulyder, nå nettopp måtte eg bytte element. det undret meg litt, har aldri spilt subbene på fult noen gang. klagde til FNKY og thomas synest det var rart siden han ikke var fått andre klager. Fikk nytt element i posten, monterte på og spilte som en drømm :-D anlegget har hatt noe downsides men akkuratt nå er det helt perfekt :mrgreen: vurderte å selge alt til fordel for hifi men ble til at eg beholder det siden eg og ein venn har fått avtalt noen utleige jobber med fult lys og lyd. blir vell et bilde av setupet på fest iløpet av april. er eigentleg fornøgd med anlegget bortsett fra noe veldi VIKTIG! bygge kvaliteten på kassene er jo helt rææva :shock: dårlig kryssfiner som ikke går and å skru ein skru i.. ellers skal subbene har skryt for god og solid kasse.
Har ikke du harman kardon hk 980 og ?? :) Bra forsterker?? :S xD

EDIT: Evnt hva annet bruker du som forforsterker ?? :D

26 Jul 2012
75
0
0
BlackDragon98 skrev:
Har ikke du harman kardon hk 980 og ?? :) Bra forsterker?? :S xD

EDIT: Evnt hva annet bruker du som forforsterker ?? :D

Nei! brukte harman kardon avr 7000 som forforsterker men den funker ikkje helt lenger.. :sad:

SKAL kjøpe meg hifi forsterker med pre-out snart men må tjenelitt peng. fann også ut at skulle eg få alt ut av høgtalerene så måtte eg ha mikser, så byttet en fence audio 500w subforsterker mot en Numark m6 USB og fikk straks mye bedre lyd. men blir altfor travelt til film og sann så derfor kjøper eg hifi forsterker til tv, film og spilling og bruker mikser til utleige og musikk :razz:
ellers vil eg si at anlegget duger virkelig til film!:D få meg bedre surround så er dette helt fantastisk.

5 Mar 2012
799
0
0
bass_boost! skrev:
Nei! brukte harman kardon avr 7000 som forforsterker men den funker ikkje helt lenger.. :sad:

SKAL kjøpe meg hifi forsterker med pre-out snart men må tjenelitt peng. fann også ut at skulle eg få alt ut av høgtalerene så måtte eg ha mikser, så byttet en fence audio 500w subforsterker mot en Numark m6 USB og fikk straks mye bedre lyd. men blir altfor travelt til film og sann så derfor kjøper eg hifi forsterker til tv, film og spilling og bruker mikser til utleige og musikk :razz:
ellers vil eg si at anlegget duger virkelig til film!:D få meg bedre surround så er dette helt fantastisk.
Sjekk på soundgarden ;) De har nå hk 980 til 3ooo kr :D Lagerutsalg <3 Kjøpte min der og får den idag :D

26 Jul 2012
75
0
0
BlackDragon98 skrev:
Sjekk på soundgarden ;) De har nå hk 980 til 3ooo kr :D Lagerutsalg <3 Kjøpte min der og får den idag :D

Fekk så lyst på det nå :rolleyes:
Men desverre ikkje noke penge til det... men får et par med 1212 til snart :D

26 Jul 2012
75
0
0
Sang ønske! :D

Tenkte at eg skulle dele dette her ;)

har da etter mye tukling med fenca og mye instilling fått alt 100% optimalt i dette rommet :)
er da ute etter sanger som kan teste anlegget litt bedre ;) har fått tak i det kinoane bruka til kalibrering og sann men vil ha en eller flere sjikkelige sanger til å teste både høgt og lavt og høg bass og lav bass :)) kommer til å legge ut video snarest om noen vil det ;) kan også avsløre at noe nytt og spennende kommer snart ;)

5 Mar 2012
799
0
0
bass_boost! skrev:
Tenkte at eg skulle dele dette her ;)

har da etter mye tukling med fenca og mye instilling fått alt 100% optimalt i dette rommet :)
er da ute etter sanger som kan teste anlegget litt bedre ;) har fått tak i det kinoane bruka til kalibrering og sann men vil ha en eller flere sjikkelige sanger til å teste både høgt og lavt og høg bass og lav bass :)) kommer til å legge ut video snarest om noen vil det ;) kan også avsløre at noe nytt og spennende kommer snart ;)

Drop The Bass - Original Mix by Various Artists on Spotify

Down With The Hardstyle - Credible Mix Radio Edit by Headhunterz on Spotify

Angel - 2006 Digital Remaster by Massive Attack on Spotify

Dirty Bass by Far East Movement on Spotify

Bass...Can U Hear Me? by Beat Dominator on Spotify

Legg ut noen filmer og da :D :twisted: :rolleyes:

26 Jul 2012
75
0
0
BlackDragon98 skrev:
Noen som har prøvd Aoda MA 300?? Fikk litt lyst å prøve på mine concept 6 og brodern sine ve-12 :p

Har ghørt den spille med fence audio big one på spaceworld og vil si eg likte det :D Brukende lyd og ikkje so altfor mykje surring i høytalerene når du ikkje spela :) personlig synst eg den er beire enn min fence forsterker :)

26 Jul 2012
75
0
0
Har filmet nå og blir lagt ut idag eller onsdag! fikk veldi lite med på bass can you hear me fordi kamera datt ned fra bordet...........
i skrivende stund filmer eg hardstyle 2009 ;)

17 Feb 2003
2.619
0
36
har 2 bil bassere som jeg tenkte å montere under sofaen. får se om de klarer å sette sofaen i bevegelse.

Vedlegg

• IMG_0094.JPG
    IMG_0094.JPG
    203,8 KB · Sett: 194
26 Jul 2012
75
0
0
BlackDragon98 skrev:
Spiller sikkert noe jævlig på max:twisted: Rått!! 8)
satser på video neste uke når di spiller MAX! ;) blir også kansje sommerfest for skolen her så da skal eg og ein kompis stilleo pp med anlegget ;) 2 par fence audio 1212mk2, 2 stk 21" fence audio pa sub OG mine 24" :D blir såklart video vist det blir!

26 Jul 2012
75
0
0
:d

7276_396475173794918_843138487_n.jpg
Torsdag braker det løst med Fence Audio her :D 2 par fence audio stage 1212mk2, 2stk 21" og 2stk 24" :D fence forsterkarane stille goså opp :9 skal spille i strekk 4-5 timer på festen så blir tungt å drive! noen som har lyst på video? :):cool: