Har ikke du harman kardon hk 980 og ??bass_boost! skrev:Hei, Eg er den som var bmw1997 her på forumet.
har nå eigd fence audio i et år. fått litt mer erfaring og kompetanse. for dei so ikkje huska mitt anlegg eller veit om det: har fence audio stage 1212 mk2, fence audio 24 PA og fence audio stage 250.
eg er en person som liker å spille HØGT! så bestemte meg for PA. Var i sterk tvil når eg bestilte alt, det har vert både opp og nedsider.
Diskant er øresjærende og må stillest kraftigt ned på mikser, sprenger lett og må erstattest selv, siden diskanter ikkje går på garranti. delefilter har blitt byttet ut og diverse små ting må gjerast i vedlikehold. har byttet et 1212 mk2 element men det var min feil eg sprengde. på den ene 24" måtte eg bytte forsterker grunnet ulyder, nå nettopp måtte eg bytte element. det undret meg litt, har aldri spilt subbene på fult noen gang. klagde til FNKY og thomas synest det var rart siden han ikke var fått andre klager. Fikk nytt element i posten, monterte på og spilte som en drømm :-D anlegget har hatt noe downsides men akkuratt nå er det helt perfekt :mrgreen: vurderte å selge alt til fordel for hifi men ble til at eg beholder det siden eg og ein venn har fått avtalt noen utleige jobber med fult lys og lyd. blir vell et bilde av setupet på fest iløpet av april. er eigentleg fornøgd med anlegget bortsett fra noe veldi VIKTIG! bygge kvaliteten på kassene er jo helt rææva :shock: dårlig kryssfiner som ikke går and å skru ein skru i.. ellers skal subbene har skryt for god og solid kasse.
EDIT: Evnt hva annet bruker du som forforsterker ??