Fence Audio - nytt norsk merke

6 Jul 2008
233
0
0
dj-vega skrev:
Det er faktisk Audiomoods fra Gooba som skal være CV killer.
Vell, det er faktisk mulig, enten du liker det eller ikke.

HAHAHA
ingenting - i VERDEN slår CV på å spille høyt over lang ti! mange merker spiller bedre. finlyd å detta. men på å spille høyt er CV best. ikke mere å si

31 Aug 2006
2.309
0
0
HånesHiFi skrev:
HAHAHA
ingenting - i VERDEN slår CV på å spille høyt over lang ti! mange merker spiller bedre. finlyd å detta. men på å spille høyt er CV best. ikke mere å si

HAHA ehm, du vet hva du prater om eller??
kan nok garantere at det finnes mye der ute som spiller mye høyere en cv.

12 Sep 2005
11.000
0
0
HånesHiFi skrev:
HAHAHA

Basert på pris og tilgjengelighet så, er det en av de beste.

Ellers er det uendelig mange ting som spiller høyere og dypere samtidig som de har bedre lydkvalitet, at du ikke vet om bedre er ikke grunnlag nok for slike "tomme" påstander.

Det er dessuten unødvendig å forkludre en tråd med slik propaganda, da den handler noe annet hvor det er uvesentlig med slikt pjatt.

8 Jul 2006
5.955
0
36
34
HånesHiFi skrev:
HAHAHA

Klipsch :-D
Spiller både bedre og høyere en cv.
Men koster også mer.

Charly

0
11 Jan 2007
378
0
0
Fikk tilslag på en Fence Subwoofer 85 fra Netthandelen til 300,-, noen som har testet denne? Skal brukes sammen med Patos Basic surroundpakke og en H/K 255, bør vel bli litt bedre bass da? Rommet er ikke kjempestort bare så det er sagt, er vel rundt 15kvm eller noe sånt.

18 Feb 2005
6.216
0
0
Etter og ha lest igjennom tråden her, ønsker i hvertfall jeg Fence Audio rett åt dundass!

Dere får støtte opp om merket videre, dere som ikke eier moral.

8 Jul 2006
5.955
0
36
34
Charly skrev:
Fikk tilslag på en Fence Subwoofer 85 fra Netthandelen til 300,-, noen som har testet denne? Skal brukes sammen med Patos Basic surroundpakke og en H/K 255, bør vel bli litt bedre bass da? Rommet er ikke kjempestort bare så det er sagt, er vel rundt 15kvm eller noe sånt.

Denne funger veldig bra.
Jeg har en slik. Godt bygget og spiller ganske kjapt.

19 Feb 2007
8.434
0
36
Audiomur skrev:
Etter og ha lest igjennom tråden her, ønsker i hvertfall jeg Fence Audio rett åt dundass!

Dere får støtte opp om merket videre, dere som ikke eier moral.

Hva er problemet? slike sure oppstøt kan gjerne begrunnes.:-|
Selv har jeg troen på at dette kan være en dynavoice killer.

Ekstra spennende blir det om de blir noe av den 18tommers subben!

6 Jul 2008
233
0
0
Klipsch spæller finere enn CV ja, erke mye som ska t for å få det til. men CV spæller MYE høyere, over MYE lengre tid og har mye mere bass. har hørt RF-82 ( og RF-62? husker ikke navn på de). suns ikke de er noe sånn veldig i de. lite bass å skrikende diskant. jeg sammenlingner ikek med CV 215 når jeg sier det er lite bass i de, men alle sier de RF82 har no så sykt me bass. suns ikke de hadde noen ting jeg :)

eddie

0
26 Aug 2004
10.895
0
0
HånesHiFi skrev:
Klipsch spæller finere enn CV ja, erke mye som ska t for å få det til. men CV spæller MYE høyere, over MYE lengre tid og har mye mere bass. har hørt RF-82 ( og RF-62? husker ikke navn på de). suns ikke de er noe sånn veldig i de. lite bass å skrikende diskant. jeg sammenlingner ikek med CV 215 når jeg sier det er lite bass i de, men alle sier de RF82 har no så sykt me bass. suns ikke de hadde noen ting jeg :)
Har cv bass??? det er et eller annet som rister og skrangler som får tak og vegger til og bevege seg men vet ikke om jeg skal kalle det bass.Du mener vel ikke at du kan sammenligne cv med Klipsch??? er vel flere hakk forskjell i Klipsch sin favør eller??? cv passer fint i et stort festlokale med drita fulle folk,har selv akkurat kjøpt 4 stk til og ha i et mc lokale men ikke et anlegg og ha hjemme i stua.Men nå er jeg 36 år gammel og setter pris på lydkvalitet men da jeg var 16 synes jeg cv var fett

eddie

0
26 Aug 2004
10.895
0
0
Kjøp kjeltringen farmen frode sine dritt høytalere så sponser dere samtidig en man som delvis har hvert med på og sverte navnet til Patos og seriøse produsenter av skikkelig hifi

8 Feb 2007
5.736
0
0
Da har jeg pakket opp Fence sin 15", det er en tung rugg! Den står midt på stuegulvet nå og spiller litt i bakgrunnen. Kjørte på litt, men vet ikke om jeg tørr dra den så lang for jeg bor midt i en blokk og det virker som betongveggen skrangler! Men det er vel heller alt annet som står i rommet som kommer i bevegelse.

Har ikke fin lyttet noe, men trykk er det iallefall i den! Ikke jobbet med plasseringen heller, bare satt den midt i stua for det var det jeg klarte alene, det veier tross alt 35kg og er ganske stor og uhåndterlig så jeg klarer ikke holde rundt den... Kommer med noen bilder senere!

30 Sep 2005
1.165
2
38
Detta blir gøy

Herminator skrev:
Da har jeg pakket opp Fence sin 15", det er en tung rugg! Den står midt på stuegulvet nå og spiller litt i bakgrunnen. Kjørte på litt, men vet ikke om jeg tørr dra den så lang for jeg bor midt i en blokk og det virker som betongveggen skrangler! Men det er vel heller alt annet som står i rommet som kommer i bevegelse.

Har ikke fin lyttet noe, men trykk er det iallefall i den! Ikke jobbet med plasseringen heller, bare satt den midt i stua for det var det jeg klarte alene, det veier tross alt 35kg og er ganske stor og uhåndterlig så jeg klarer ikke holde rundt den... Kommer med noen bilder senere!

Ja det blir kjekt å sjå korleis den er.. Vurderer å kjøpe meg ein sånn.. Kjem an på om den går so djupt som 22hz -3db og om den trykker bra.. Gleder meg til å høyre ifrå deg om den.. Går nok fint med litt testing fordi om du bur i blokk=) 1t med litt risting ikkje so seint på kveld bør gå fint,hehe=)

15 Nov 2008
7.159
0
36
Sørreisa
fence

Kjøpte ett par fenceaudio duo30 for en mnd eller to siden, er stort sett fornøyd med disse siden di blir brukt til filmseing inne på soverommet.
dundrer i veggene, å får ting i bevegelse.
hadde vell kanske ikke fungert så bra i en passeli stor stue ettersom att di er så små.
diskantmessig er den litt for innestengt, men det fikses med litt modding :p

syntest høytalerne er råe i forhold til prisen som var 700kr i alt. :mrgreen:

15 Nov 2008
7.159
0
36
Sørreisa
HånesHiFi skrev:
HAHAHA

etter att stantongroup tok over cv, så har vega sugd rompe!!!

29 Nov 2005
183
0
0
37
Bekrefte

Jeg skal bare bekrefte at Fence Duo 30 og Duo 40 er betalt og står i min stue om ikke lang tid. I jula blir det testing og morro, og kommer tilbake med min mening etter dette. Når man får dem såpass billig er det ikke no galt i å gi dem et forsøk, dersom man ikke er broke.

29 Nov 2005
183
0
0
37
Selv har jeg troen på at dette kan være en dynavoice killer.

Selv tviler jeg på at dem vil slå dynavoice på noe som helst nivå, men håper dem legger seg rett under, etter dersom jeg både har kjøpt duo 30 og 40:)

19 Feb 2007
8.434
0
36
Det skal bli spennende å høre hva du kommer fram til.

Har du forresten muligheten til å teste opp mot dynavoice?