Bilder av Fence F15...
Elementet er ganske so kraftig bygd og veg 8.3kg på vekta og har lufting på magneten.. Tykt og kraftig bygd kabinett med ekstra front baffel.. Den har en godt fungerende bassrefleks, ein spalte som går heilt bak i kabinettet..
Den har litt demping inni og godt avstiva kabinett..
Den spiller ganske so bra og går dypt..
Men litt "kasse" lyd og element lyd samt littegrann blåselyd ved lave frekvenser på basstest.. Desse lydene høyrte eg når eg testa sub`n uten noken andre høgtalarar.. Kan ikkje høyre noke tegn til "ulyder" når eg ser film eller høyre musikk.. Men har ikkje fått testa den so veldig masse enda..
Men min svs pb12+ har ingen kasselyd eller lyd frå element, eller blåselyder, og er perfekt, og det er den eg sammenlikna med.. Men syns den spiller bra og trykket blei endel kraftigare når eg bruka den i tillegg til min svs..
Min projektor har en tendens til å stille seg ut av posisjon i forhold til lærretet no, men det var ikkje eit problem før.. Eg betalte 2000kr og for 2000kr er det en veldig bra sub! Viss dette var ein sub frå cerwin vega trur eg at den ville ha solgt mykje med ein pris på 4000kr.. Det er berre min eigen lille teori..
Hadde en gang en Cerwin vega LW15, og det var en lettvekter i forhold etter min hukommelse, samt min Dali swa 15 var heller ikkje det store i forhold sånn som eg hugser. Men elementet er sånn ca. like stort og tungt som elementet var i min Dali swa 15, kanskje litt tyngre..
Men no er denne Fence sub`n blitt brukt i eit heilt anna rom og ikkje testa til det ypperste enda.. Skal skrive meir seinare engang når eg har fått testa den i dypbass filmane som War of the worlds og Flight of the Phoenix