Har nå snakket med Gooba som sier det ikke er snakk om kopier, men bare en annen batch. De har engasjert advokat i saken, så den er ikke avgjort enda. Skal komme informasjon fra dem etterhvert når ting er avklart 100% De garanterte at partiet var kjøpt fra samme produsent som tidligere og at det også hadde vært forskjeller før (som visstnok var større en dem som er nå). Han virket seriøs og ryddig han jeg snakket med på Gooba og jeg tror faktisk de har rent mel i posen.
Jeg henter Kopiene/orginalene i dag, så får jeg se hva det blir til. Håper noen får kjørt de målingene snart
Infoen på Dynavoice i Sverige er jo ikke fjernet enda da: Dynavoice - Information - Piratkopior av Dynavoice i omlopp så jeg er nå fortsatt ikke sikker på noen ting.
Jeg henter Kopiene/orginalene i dag, så får jeg se hva det blir til. Håper noen får kjørt de målingene snart
Infoen på Dynavoice i Sverige er jo ikke fjernet enda da: Dynavoice - Information - Piratkopior av Dynavoice i omlopp så jeg er nå fortsatt ikke sikker på noen ting.