Rent lydmessig skiller trådstarter og lydogbilde sin høytalere seg ut ifølge erfaringer(som er subjektivt, ofc). Men det henger ikke på greip at de skal være "godkjent" av testerne som har delt erfaringer i denne tråden i 2000kr kategorien mens de blir meget rost og fikk til slutt prisen for årets høytaler av lydogbilde(linkaments: Test av Dynavoice Challenger M-65 Høyttalere - Lyd og Bilde : Kjøpeguide/Tester ) for da de ble testet, 2500kr høytalere å være.
Jeg skal ha meg ny receiver tenkte jeg snart.
Harman Kardon receiver, så da må jeg ha noe annet enn de Dynavoice F6 jeg har fra før.
Jeg vet ikke hva som skjer, siden det er så mye forvirring og meninger rundt denne saken at det blir meget vanskelig for meg å vite om jeg burde invistere i disse, eller noe annet, dyrere.
Jeg skal ha meg ny receiver tenkte jeg snart.
Harman Kardon receiver, så da må jeg ha noe annet enn de Dynavoice F6 jeg har fra før.
Jeg vet ikke hva som skjer, siden det er så mye forvirring og meninger rundt denne saken at det blir meget vanskelig for meg å vite om jeg burde invistere i disse, eller noe annet, dyrere.