norcad skrev:Motstandene for diskantjustering har også samme verdier, og jada de sitter feil på orginalen også!
Har du sjekket dette på originale M65? Hvordan kan man endre på dette?
norcad skrev:Motstandene for diskantjustering har også samme verdier, og jada de sitter feil på orginalen også!
eMTea skrev:Men jeg syntes det hadde vært artig å høre en test av hvordan orginalen hørtes ut, kontra kopien! Om du har lyst til å gjøre alt på nytt, så stiller jeg mitt sett til full disposijon for målinger. Om du bor i nærheten da seff! Send meg en PM om det hadde vært interresant!
asvaberg skrev:Har du sjekket dette på originale M65? Hvordan kan man endre på dette?
asvaberg skrev:Norcad, kanskje du ikke har piratprodukt allikevel?
Alle "advarsel" på Surround er plutselig borte og tråden som ble startet her er satt til navn "."
Også på Dynavoice.se er advarselen tatt bort.
Kan det rett og slett vise seg å være ny versjoner av M65 og F6.......
Er det f.eks påvist at diskanten med den dype "brønnen" er bedre enn den med den grunne "brønnen"?
Er det påvist at buede "foringer" er bedre enn rette ?
Hvis dette er nye versjoner, så er det årets brøler av visse personer...................
Loce skrev:Men hvordan kan det ha seg at de har fjernet serienummeret bak på høytalerne.
asvaberg skrev:Norcad, kanskje du ikke har piratprodukt allikevel?
Alle "advarsel" på Surround er plutselig borte og tråden som ble startet her er satt til navn "."
Også på Dynavoice.se er advarselen tatt bort.
Kan det rett og slett vise seg å være ny versjoner av M65 og F6.......
Er det f.eks påvist at diskanten med den dype "brønnen" er bedre enn den med den grunne "brønnen"?
Er det påvist at buede "foringer" er bedre enn rette ?
Hvis dette er nye versjoner, så er det årets brøler av visse personer...................
Pant skrev:Lygren mener at det kun er Surround.no som har endret sitt første innlegg, men brukeren Surround.no hadde 3 innlegg totalt på forumet og 2 av de er nå slettet, borte!
Det er det kun Admin her som kan, at de i tilegg gjemmer den gamle tråden gjør at hele saken fra avforum.no sin side er svært betenkelig.
Men er ikke første gang avforum.no gjør alt for å tilfredstille annonsører og sletter tråder og innlegg som ikke er helt heldige i etterkant.
norcad skrev:Hvor får du dette fra?