Heisann... Er ny her å begynte med hjemmekino for ca 15 år siden,og kjøpte då ett par Audio pro stage6 høytalere som har funket i alle år,men nå morknet membranene på bassene så da var det å hive seg på markedet for å kjøpe nytt. Siden jeg kjører Jbl center,og bakhøytarere falt valget natulig på samma merket,MEN fy f for ei pris på nye høytalere da. Trålet finn litt å kom over Fence audie boost69 som var sett 10-15 filmer på,og så satt vekk da ungdommen i huset flyttet ut. Ringte importøren å snakket lenge med de å etter samtale med eier av høytalerne fikk jeg disse for den latterlige sum av 1500kr. Kjøpte sammtidig flaggskipet til Harman kardon avr 370 å koblet alt opp. Å fy flate sier jeg bare. Nå er ikke jeg ute etter hifi lyd,men med dette oppsettet spilte høytalerne meget bra fra lavt volume,og selv ved skikkeligt høyt volume i stereo er det enorm flott lyd,og en vannvittig bass fra disse. Har en kamerat som har diverse annlegg fra elektrocompaniet å han satt å måpte når han hørte lyden med tanke på hvor mye han har lagt ut i forhold tim meg. Vel å merke er det finere lyd hos hann,men det er også vannvittig mange tusen kr i forskjell også. På tirsdag den 26/6-2014 fikk jeg en Fence audio sub-12mk3 i hus,og i dag har jeg kalibrert annlegget inn på nytt da bassen hadde dobblet seg etterhvert som subben spilles inn. Så min erfaring med disse høytalerne er bare++. Nå skal det sies at jeg spiller mest pop,rock,og disco,og ikke minst film da så jeg hadde ALDRI trodd at jeg sku få så billige høytalere som spiller så godt. Nå skal det være sagt at jeg fikk disse boost69 til røverpris då for de måtte vekk. De ruver jo 1,40 over bakken så de er stoooor,men jeg er singel så.......