Nå skjønner jeg hva Roar Moen mener med manglende kvalitetskontroll på hos Fence audio. Jeg skulle sette medfølgende spikes på Duo 30 høyttalerne min, og på den siste jeg skulle skru inn så gikk det ikke. Jeg prøvde og prøvde til jeg tittet ned og der var det ikke gjenget opp:S Så jeg får bare glemme spikes på disse.
En annen feil som er langt værre er ett par Duo 40 høyttalere som jeg kjøpte til en kamerat, der virket ikke bassene på den ene høyttaleren. Jeg skrudde selvfølgelig opp delefilteret og sjekket, der var det en kabel som satt litt løst og måtte skrus til litt. Det ordnet seg jo og lyden overrasker faktisk, men det skal ikke være behov for å måtte gå over høyttalerene selv for at de skal virke.
Duo 40 har jeg kun hørt litt på og de har ikke vært innspilt, mens Duo 30 som jeg selv har i ståendes fremme nå har jeg spilt ganske mye på. Jeg mener faktisk at Duo 30 i allefall er i klasse med Dynavoice F6, men det jeg har hørt av Duo 40 kan ikke sies å være i klasse med M65. Faktisk liker jeg lyden fra Duo 30 fremfor Duo 40, men så har jeg hørt desidert mest på Duo 30. De Duo 40 jeg har hørt på har jo heller ikke vært spilt inn, så dette vil nok endre seg.
JEg har ahtt noen kamerater på besøk som ikke er så opptatt av lyd og alle har blitt imponert over Duo 30 og t-amp gen2, så det er jo evt en kjempe fin gave til noen som trenger litt lyd, men ikke er helt opptatt av hi-fi.
Jeg har også en 15" Fence Sub hos broren min, men den er nedpakket og har en litt usikker fremtid. Har veldig lyst til å prøve den da, så får se hva jeg gjør etterhvert...