Det var en utrolig dårlig sammenligning. Jeg synes selv at RF-serien til Klipsch har lite bass, men det spiller minst 100+ ganger bedre enn det CV! gjør. Jeg har hatt Cerwin et par ganger nå, og bass har de ikke, og i hvert fall ikke dyp bass! Jeg har et par AT-80 stående, som jeg er utrolig skuffet over. Og det at du sier at CV! er best, er bare TULL!! Jeg er bare 16 år, og jeg synes det er UTROLIG kjedelig med Cerwin. Var ikke artig første dagen jeg fikk AT-100'ne mine heller, og det sier litt. Jeg var ikke direkte stor-fan av Fence Audio før jeg fikk testet det. Utrolig bra forsterkere lager de, ikke noe tvil om det. De er bygget opp godt, og spiller utrolig godt. Men sikringen går av og til. Jeg er som sagt bare 16 år, og jeg har i hvert fall et liv, og brenner spolene på høyttalerne mine gjør jeg heller ikke, bare for at det ikke kan sammenlignes med CV!. Jeg solgte mine AT-100 fort, da dette var bare rælet, mildt sagt.!.!.
Og Proson er heller ikke noe dritt, de har et godt elementbestyrkning og utrolig gode kabinetter som de trør elementene inni. Jeg er utrolig glad i Proson, du får det du betaler for - ikke noe tvil om det, men det er uannsett ikke noe dritt! Jeg angrer IKKE et eneste sekund for at jeg og kompisen min snakket dritt til dge på YouTube. Du har bare godt av litt dritt tilbake da du tuller og vaser om at billigprodukter er noe dritt. Bare se på Dynavoice, utrolig bra til prisen og knuser mye av det til flere ganger tusen kroner. Jeg var utrolig fornøyd med Magic F6'ene jeg hadde, og betalte KUN 900,- spenn for de. Det er ikke noe rart at de gikk ut med 10 av 10 poeng i testene. Jeg rakker ikke ned på CV! for at det ikke var noe for meg, men det du mener går langt over streken! Jeg verdsetter musikken såppas at jeg velger kvalitet framfor kvantitet! Jeg hadde valgt Proson og Fence-Audio 10 ganger før jeg hadde gått tilbake til Cerwin.