Drake-Audio skrev:Noen som har testet Audio Moods sin SUB 10 mot Fence Audio sin 10" aktive sub?
Kennyboy119 skrev:Når volumet stiger over 40%-50% er det sånn at lyspærer i 2'etasje blinker...
"Eller folk som rakker ned på andres produkter, i produktets "egen" tråd. Er det bare jeg, eller er det flere som synes at forumet begynner å bli litt "sur"? Må en altid heve sin rett, må en altid legge ut om hvor tåpelige valg andre tar?HoJ skrev:
Stealt skrev:"Eller folk som rakker ned på andres produkter, i produktets "egen" tråd. Er det bare jeg, eller er det flere som synes at forumet begynner å bli litt "sur"? Må en altid heve sin rett, må en altid legge ut om hvor tåpelige valg andre tar?
Hva kan vi gjøre for å skape et bedre forummiljø? Eller tar jeg helt feil?"
HoJ 21st February 2008.
Hei har hørt nevnte sub og den er ikke akkurat min smak men JA den får huset til en kompis av meg til å bevege seg,er faktisk meget med trykk i den!Kennyboy119 skrev:Jeg kjøpte meg Fence Audio Boost 2010 og Fence audio 18'' passiv sub på netthandelen til en billig penge egentlig bare for morroskyld.
Jeg bruker en NAD C326BEE til å drive fronthøytalerne og en Hypex DS 8.0 til å drive 18''ern. Hypex'en har jeg fellt inn i kassa.
Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med trøkket i dette anlegget. Når volumet stiger over 40%-50% er det sånn at lyspærer i 2'etasje blinker og pyntegjenstander i 1'etasje nermest hopper i takt med bassen.
Drar jeg volumet enda lenger klarer subben fortsatt å holde følge, og jeg har enda ikke hørt noe skurring eller lignende.
Syns ikke det er så veldig dårlig når man tenker på at jeg fikk høytalerne og subben til 2000 kr totalt
Så iforhold til hva man betaler vil jeg si at fence er ganske bra!
Tiger skrev:Noen som har et konkret råd om en billig effektforsterker eller løsning til å drive denne passive subwooferen, som er ment innebygget i vegg? Vedkommende har receiver og denne subwooferen.
Informasjon: Fence Audio FSIW-82 - Fnky
Revox skrev:Hmh. Det var da en ganske så elegant sak. Det meste med et low pass filter kan vel få liv i den vil jeg tro.
Ser du presiserer billig.Tiger skrev:Har du 1-2 konkrete forslag / eksempler, ville jeg bli takknemlig. Takk.![]()