Stig@tle skrev:«Farmen»-bonde anmeldt for pirat-produksjon - VG Nett om Reality-TV
eller er dette gammelt nytt??????
frank_flisen@flateby.net skrev:så mye styr for noen få kr og hva skal man med måle utstyr så lenge man har
ører å høre med?
Stig@tle skrev:Vel.. har nå fått montert seas diskantene.... spillt i et par uker....
mulig det er ørene mine...men hører ikke forskjell.. faktisk...føler det som om det sprekker mer i lydbildet nå... hmm.. må jeg faktisk ordne et nytt delefilter???
Kan noen andre som ha byttet kanskje legge inn noen erfaringer?
Og Hvem i h... kan hjelpe meg med evnt å fixe et nytt delefilter??
skulle ikke en denon avr1907 klare å drive hele denna sullamitten ok ? :shock:
vel..
La oss holde tråden i live.....![]()
Stig@tle skrev:Vel.. har nå fått montert seas diskantene.... spillt i et par uker....
mulig det er ørene mine...men hører ikke forskjell.. faktisk...føler det som om det sprekker mer i lydbildet nå... hmm.. må jeg faktisk ordne et nytt delefilter???
Kan noen andre som ha byttet kanskje legge inn noen erfaringer?
Og Hvem i h... kan hjelpe meg med evnt å fixe et nytt delefilter??
skulle ikke en denon avr1907 klare å drive hele denna sullamitten ok ? :shock:
vel..
La oss holde tråden i live.....![]()
Zcum skrev:Hva slags Seas Diskanter brukte du da?
hva mener du med sprekker? er det en spesiell lyd som du har fått etter du byttet delefilter, og har du evt. prøvd å byttet tilbake for å se hvordan det er igjen.
Zcum skrev:Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg søkt igjennom bruktmarkedet for å sett om du kunne funnet en billig forsterker, eller effektforsterker.
Bare sjekk at Denonen din har muligheten for å koble til en effekforsterker.
norcad skrev:Er ikke så lett å vite hvem som bor i nærheten av deg, når vi ikke vet hvor du bor, eller hva?:-D
Zcum skrev:Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg søkt igjennom bruktmarkedet for å sett om du kunne funnet en billig forsterker, eller effektforsterker.
Bare sjekk at Denonen din har muligheten for å koble til en effekforsterker.