Innkjøring LG OLED B7 - Side 3
Takk Takk:  0
Like Like:  10
Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 140
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,769
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock Vis post
    Ok så jeg er lurt av markedsføringen, greit nok det.
    Men jeg har jeg ingeniør eksamen i både elektronikk og elkraft - så jeg vet hva en diode er.
    Hva er din tunge fagmessige bakgrunn som gjør at du greit kan tilrettevise meg? Eller Gorm for den sak skyld.
    Du prøvde å tilrettevise Danke, som åpenbart er en ikke fagmann - men en entusiast - jeg går imellom for å ikke komplisere ting.
    Jeg synes både du og Gorm holder på med unødvendig tull. Danke er kun ute etter å finne seg en tv. Foreslår, som tidligere nevnt, at dere begge kan begynne å opplyse resten av globen om at all LED beskrivelser av tver er feil.
    Tror dette er noe av det dummeste jeg noen gang har opplevd på et forum.
    Flott, men vet du hva diodene brukes til i et "LED"-tv?
    De brukes til å gjennomlyse et LCD-panel.

Trenger ikke fagbakgrunn for å ha rett.
    Mye fagfolk tar feil, eller bruker terminologi feil.
    Utdanning er ikke lik med å ha rett/vite mest.

Danke skal få kjøpe seg akkurat den tv han vil, og han skal få kalle den LED, hvis det er det han har lyst til.
    Min intensjon var bare å få folk til skjønne at LED-tv ikke er noe ny skjermteknologi.
    I gamledager hadde billedrørstv-ene buet skjerm. Så kom Sony og Panasonic med sine 16:9 billedrørsskjermen som var helt flate i front, men likevel stakk rimelig mye ut bak. Vi kalte det ikke flatskjerm, selv om de var flat foran.

Ingeniør i elektronikk og elkraft gjør deg ikke nødvendigvis til en som har peiling på terminologien rundt dagens tv-standard.
    (Og jeg møter jevnlig fagfolk som gjør/sier feil i mange bransjer. Så å flagge utdannelse som hersketeknikk er sjeldent lurt.)

Hva er en LED-tv?
    http://bfy.tw/EyQ2

Her er de 3 første treffene.
    (Med mindre du vil trykke på annonsen(e) som kommer aller først, men da blir du allerede lurt av markedsføringsapparatene.)

1. An LED TV is not a new kind of TV.
    Samsung's ads are a tad misleading because anI appreciate a good marketing ploy as much as the next guy, but an LED TV is just an LCD TV that's backlit with light-emitting diodes (LEDs) instead of standard cold-cathode fluorescent lights (or CCFLs).
    https://www.cnet.com/news/led-tvs-10...-need-to-know/

An LED TV is an LCD TVDespite having a different acronym, an LED TV is just a different type of LCD TV. The proper name would actually be “LED-backlit LCD TV,” but that’s too much of a mouthful for everyday conversation, so people generally just refer to them as LED TVs.
    Both types of TV make use of a liquid crystal display (LCD) panel to control where light is displayed on your screen.
    https://www.digitaltrends.com/home-t...ed-vs-lcd-tvs/

LED TV is a type of LCD television that uses light-emitting diodes (LEDs) to backlight the display instead of the cold cathode fluorescent lights (CCFLs) used in standard LCD televisions. LED TVs are more formally known as LED-backlight LCD television.
    http://whatis.techtarget.com/definit...LCD-television
    Sist endret av tor rasmussen; 11-11-2017 kl 02:52

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,769
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, jeg er med!
    Danke, når du går i butikken og skal spørre og sjekke ut tver - be de som snakker om LED tver om å skjerpe seg - det er LCD!!!!!
    Og hvis selgeren kan faget sitt, så er han enig.
    Og hvis han i tillegg er ærlig, så innrømmer han at stort sett alle tv-ene er LCD-tv i dag, med mindre du vurderer en OLED.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,473
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen Vis post
    Og hvis han i tillegg er ærlig, så innrømmer han at stort sett alle tv-ene er LCD-tv i dag, med mindre du vurderer en OLED.
    Mener du det er veldig viktig at man er klar over at LED egentlig er en lcd? Særlig når alle produsenter konsekvent kaller sine aktuelle tver for LED?

Gjør dette det lettere for Danke? Eller andre?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,473
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Danke skal få kjøpe seg akkurat den tv han vil, og han skal få kalle den LED, hvis det er det han har lyst til.
    Min intensjon var bare å få folk til skjønne at LED-tv ikke er noe ny skjermteknologi.
    I gamledager hadde billedrørstv-ene buet skjerm. Så kom Sony og Panasonic med sine 16:9 billedrørsskjermen som var helt flate i front, men likevel stakk rimelig mye ut bak. Vi kalte det ikke flatskjerm, selv om de var flat foran.

Ingeniør i elektronikk og elkraft gjør deg ikke nødvendigvis til en som har peiling på terminologien rundt dagens tv-standard.
    (Og jeg møter jevnlig fagfolk som gjør/sier feil i mange bransjer. Så å flagge utdannelse som hersketeknikk er sjeldent lurt.)

Hva er en LED-tv?

(Med mindre du vil trykke på annonsen(e) som kommer aller først, men da blir du allerede lurt av markedsføringsapparatene.)

Ok, da har du disset meg fagmessig - bare av nysgjerrighet - hva er din utdannelse og arbeidserfaring?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,473
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har var det veldig mye tåpeligheter - da tenker jeg på det som er skrevet av meg.

Har printscreenet og lastet ned denne tråden. Den skal leses ofte!

Tror det kommer til å få meg til å bli et bedre menneske :=

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da har du disset meg fagmessig - bare av nysgjerrighet - hva er din utdannelse og arbeidserfaring?
    Skjønner ikke helt hva det har med denne diskusjonen å gjøre??

Dette er ganske enkelt: LED og QLED er bare varianter av LCD med led baklys eller kantlys, og den egentlige betegnelsen er LCD TV. AT produsentene velger å kalle dette LED og QLED er også ganske enkelt, de vil selge flere TVer.

Man trenger ikke noen høy utdannelse innen elektronikk for å forstå dette, og å begynne å diskutere dette med personer som @Gorm Sørensen er vel ikke det smarteste. Jeg har ingen teknisk utdannelse, men gidder ikke diskutere dette da det er veldig enkelt, og jeg og @Gorm Sørensen har hatt våre diskusjoner her inne vi...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,473
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Skjønner ikke helt hva det har med denne diskusjonen å gjøre??

Dette er ganske enkelt: LED og QLED er bare varianter av LCD med led baklys eller kantlys, og den egentlige betegnelsen er LCD TV. AT produsentene velger å kalle dette LED og QLED er også ganske enkelt, de vil selge flere TVer.

Man trenger ikke noen høy utdannelse innen elektronikk for å forstå dette, og å begynne å diskutere dette med personer som @Gorm Sørensen er vel ikke det smarteste. Jeg har ingen teknisk utdannelse, men gidder ikke diskutere dette da det er veldig enkelt, og jeg og @Gorm Sørensen har hatt våre diskusjoner her inne vi...
    Jeg viser til mitt forrige innlegg.

Diskusjonen om å bruke benevnelsen LED i dag - kan du diskutere med Gorm og Tor rasmussen

Jeg er ikke interessert i å diskutere emnet videre.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva er en LED-tv?

Jeg gir da blaffen i hva tvn kalles. De kaller det Led i annonsene navnene, derfor sier jeg LED.

At LCD er riktige betegnelse er sikkert riktig.

Jeg spør aldri i butikk om tv, Jeg velger IKKE tv i butikk. Jeg bruker lang tid på å lese anmeldelser på nett og youtube.. Det at jeg foreløpig vurderer LG er pris og det man får for pengene...

Jeg sa ikke at det ikke var kompromiss, men for meg er det et pent kompromiss.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg viser til mitt forrige innlegg.

Diskusjonen om å bruke benevnelsen LED i dag - kan du diskutere med Gorm og Tor rasmussen

Jeg er ikke interessert i å diskutere emnet videre.
    Eneste grunnen til at jeg gadd å involvere meg var at du dro på med hvilken utdannelse du har, noe som er helt likegyldig i en diskusjon som dette.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du misforstår meg.
    Det dere kaller for LED-tv er egentlig en LCD tv.
    En LCD tv med LED kantlys, eller LED baklys. Men likevel er det LCD som står for bildeproduksjonen.
    Akkurat som QLED også er et LCD-tv hvor det er LED som står for KANT eller BAK-belysning.

Så hvis du tror du har et, eller skal kjøpe et LED-tv, er du blitt lurt av markedsføringen.

Men ja, det finnes LCD-tver som er gode.
    Mitt Samsung "QLED", (som ja, faktisk er et LCD), gir fantastiske bilder. Men har likevel sine svakheter. Særlig med tanke på baklyset når bare et lite område skal være opplyst, og det lekker baklys litt utenfor hva som er ment å lyse.

Da er det OLED kommer til sin rett, som styrer lysstyrken i hver enkelt pixel. Versus LCD, (det som dere kalle LED ) hvor det er et LED-bak eller kanlys som lyser gjennom et LCD.

Nok om den saken.
    Tråden sporet rimelig av her.
    Grunnen til at jeg aldri kommer til å ha mobil eller skjerm fra Samsung er mange.. Etter å ha eid skjerm, etter å ha sett venners skjermer 8 serie eller hva det heter.. Så er jeg ikke imponert. Overskarphet, fokus, og helt inni hampen rar bevegelse.. Synes jeg.

Jeg vil helst ikke ha en Samsung, heller LG, eller en Sony.

Det bryr meg ikke så mye hva vinklede tester som Rtings sier, jeg vurderer tester opp mot hverandre, og venter til de store tv testene kommer.

Hva gjelder Samsung, så har jeg jo omtrent lagt de for... ja, jeg liker ikke skjermene deres, og ikke hva de gjør... Overdreven sharpness og kunstige bilder.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bryr meg i hampen om en tv kalles LED eller LCD, jeg vet forskjeller på LED/LCD og Oled... iallefall de viktigste tingene er jeg klar over.

Bare et enkelt Google søk https://electronics.howstuffworks.co...cd-and-led.htm
    LED, which stands for “light emitting diodes,” differs from general LCD TVs in that LCDs use fluorescent lights while LEDs use those light emitting diodes. Also, the placement of the lights on an LED TV can differ. The fluorescent lights in an LCD TV are always behind the screen. On an LED TV, the light emitting diodes can be placed either behind the screen or around its edges. The difference in lights and in lighting placement has generally meant that LED TVs can be thinner than LCDs, although this is starting to change. It has also meant that LED TVs run with greater energy efficiency and can provide a clearer, better picture than the general LCD TVs.

Er det noen som er uenige i dette....

Ja det er fjas å kalle en LCD for LED, de burde heller kalt det for LCD V2 osv, men det er vel ikke like Jippo og markedsvennlig...
    Who cares?

En LED i spesifikasjonen skal kalles LCD teknologi, da det er samme teknologi. Men en såkalt LCD V2 eller Led har enkelte fortrinn, bilde, energieffektiv, tykkelse osv... Ikke revolusjonsmessig, men en V2.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,223
    Takk & like
    Nevnt
    36 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg aldri kommer til å ha mobil eller skjerm fra Samsung er mange.. Etter å ha eid skjerm, etter å ha sett venners skjermer 8 serie eller hva det heter.. Så er jeg ikke imponert. Overskarphet, fokus, og helt inni hampen rar bevegelse.. Synes jeg.

Jeg vil helst ikke ha en Samsung, heller LG, eller en Sony.

Det bryr meg ikke så mye hva vinklede tester som Rtings sier, jeg vurderer tester opp mot hverandre, og venter til de store tv testene kommer.

Hva gjelder Samsung, så har jeg jo omtrent lagt de for... ja, jeg liker ikke skjermene deres, og ikke hva de gjør... Overdreven sharpness og kunstige bilder.
    Husk at panelene på Samsung telefonene gjerne en type OLED skjerm, og ikke LCD som i alle Samsung sine TV-apparat. Det finnes også en funksjon i disse telefonene der man setter bilde-gjengivelsen til "basic/normal", og da ser de faktisk ikke alt for ille ut. Problemet er at "ingen" er klar over det. Ikke så korrekt som iPhone, men faktisk helt "OK". Men det var kanskje 8-serie TV du refererte til, og ikke Galaxy 8?
    Ellers er jeg enig med deg, men ville kanskje tatt med Panasonic og Philips også i listen over gode kandidater, selv om disse jeg nevner ikke støtter Dolby Vision
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

13. Liker Danke har likt denne posten
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,769
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke Vis post
    Helt riktig. Jeg har selv en Samsung 9-serie tv.
    Og slik den blir levert, så er den akkurat som du beskriver. Overskarp/fokus og merkelige bevegelser.
    Alle disse "sminkefunksjonene" er aktivert fra fabrikk.
    Det første jeg gjør er å roe ned eller deaktivere helt smooth motion/motion plus eller hva det heter.
    Da forsvinner overskarpheten og problemene med bevegelser.
    Videre er det å redusere auto-kontrast og diverse andre auto-ting.
    Da lander endelig skjermen på et godt bilde.

Men som deg, vil jeg heller ikke vurdere Samsung.
    Personlig har jeg hatt for mange problemer på mine to siste dyre Samsung-tver.
    Så selv om jeg er fornøyd med bildekvaliteten generelt. (IKKE UHD-kvaliteten på min UE65JS95059). Så stoler jeg ikke på Samsung sin kvalitet på store dyre tv-er lengre.

Har en Samsung Note 4 telefon. Og den har fungert som en tanks i flere år, og jeg kommer til å beholde den mange år videre.

Så mitt neste tv blir å prøve en LG OLED55B7 i stuen.
    Dette blir hverdagsskjermen i familien som skal brukes til tv, netflix, konsoll og smart-tv.

For å spore tråden inn igjen på innkjøring av tv.
    Så kommer jeg til å kjøre de første 100 timene med redusert panelspenning og kontrast, mend filmer uten tekst, og hvor de fyller hele skjermen.
    Lar simpelthen tv stå på noen dager og netter mens vi er på jobb og sover. Og så bruker vi den som normalt i ettermiddagstimene.
    Vet ikke om det er nødvendig å kjøre den inn, men liker å være på den sikre siden.
    Det blir litt blanding av Pixar filmer for å kjøre inn fargene, samt vanlige filmer for generell basis.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm Vis post
    Husk at panelene på Samsung telefonene gjerne en type OLED skjerm, og ikke LCD som i alle Samsung sine TV-apparat. Det finnes også en funksjon i disse telefonene der man setter bilde-gjengivelsen til "basic/normal", og da ser de faktisk ikke alt for ille ut. Problemet er at "ingen" er klar over det. Ikke så korrekt som iPhone, men faktisk helt "OK". Men det var kanskje 8-serie TV du refererte til, og ikke Galaxy 8?
    Ellers er jeg enig med deg, men ville kanskje tatt med Panasonic og Philips også i listen over gode kandidater, selv om disse jeg nevner ikke støtter Dolby Vision
    Ja jeg snakket om 8 TV-serien til Samsung.

Det jeg har imot mobilene deres er nok mest pris... Dessuten ville jeg kun valgt toppmodellen deres...

Den er jo opplest og vedtatt som årets mobil, men med pris og diverse andre småting så er det jo ikke for alle..

Min neste mobil tror jeg blir LG, mest pga overlegen lyd/Dac pluss alt annet..
    Sist endret av Danke; 11-11-2017 kl 16:41

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selger kan aldri faget sitt, jeg som bare er en enkel interessert kan mer.

Derfor spør jeg aldri selger om noe.
    Klubben har som regel mer informasjon om tv, enn Elkjøp osv der du ofte får snakke med en student/vikar..

Svært ofte får jeg mer hjelp via en mail, fra butikk eller produsent, og lokale Audio Video har jeg tillit til, bestilling, levering osv. Selvom de har bedre butikkmodeller på Audio Video enn nordby så har de ikke toppmodellene, så jeg går ikke rundt i butikk og ser på bilder, jeg vet det er jukset med butikkinstillinger osv. Jeg må bestille til butikk, så jeg gjør mitt lille ekstra synes jeg.

Komisk enkelte ganger feks på Nordy digital, der kidden ikke viste hva en subwoofer var.. Varelevering.. Skulle gi meg en tynn lydplanke...

Da er det bedre med forum og tester på nett.
    Sist endret av Danke; 11-11-2017 kl 17:52

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye tips her angående innkjøring. Fikk bestilt meg denne tv-en (55") til 12.999 kr i dag. Tror det er et greit kjøp

18. Liker Danke har likt denne posten
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway Vis post
    Mye tips her angående innkjøring. Fikk bestilt meg denne tv-en (55") til 12.999 kr i dag. Tror det er et greit kjøp
    Det var godt kjøp ja..

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig en litt aktiv og ikke nok en "hvem TV skal jeg kjøpe" tråd i forumet

Synes selv at det er helt greit å kalle LCD modellene i dag for LED tver. Greit nok er det ikke direkte led TV-er det er snakk om, (de vill vel også hatt en viss følsomhet for inn-brenning), men led baklys osv som vel er beskrevet ganske godt allerede i denne tråden. LCD skjermer med full LED/sone inndelt led som genererer fotoner forskjellig ut i fra bildeinfo. vist av skjermen vil vel også til en viss grad får et mer ujevnt opplyst bilde over tid, og en form for innbrenning....

Når det gkelder Qled, så er nok det en litt uheldig formulering som kan missforstås med Oled, og burde vel blitt kalt Q-Led LCD i stedet....
    Q en står vel for quantum-dot teknologien som vel kort fortalt går ut på å bruke blått lys fra kun blåe LED dioder til å generere de tre primærfargene via lag med Quantum dot filtre. Det er størrelsen på "Q dottene" som avgjør bølgelengden på fotonene som sendes mot LCD panelet, og denne teknologien gir dermed mulighet til å generere ganske så rendyrkede og spesifikke bølgelengder som gjør skjermen mer egnet for å operere i et større DCI P3 > BT2020 fargerom med forholdsvis høy lysstyrke. (farge volum)

Når det gjelder utdannelse så tviler jeg på at det er så mange i AVforumere som har så mye dyptgående formell utdannelse når det gjelder dagens TV og Projektor teknologi, (de som har dette kan vel mange ganger ikke si så mye om dette da det blir å avsløre bedriftshemmeligheter) og at det mer er interesse (dyrekjøpt) AV-erfaring og et og annet videregående kurs innenfor kalibrering eller f.eks oppsett av div utstyr i jobb sammenheng som gjør seg gjeldende her.

Hvis jeg husker riktig fra en annen tråd for en del år siden så har Mr_Spock jobbet ganske direkte med El.kraftforyning, på høyspenningssiden , og sånn sett er utdannelsen og bidraget hans vel ganske vesentlig for at alle de skjermteknologier vi bruker her til lands og at det i det hele tatt fungerer...

En ting jeg vet om kraftlinjer og høysspeinning er at om man en grov feil der så kan man bli omdannet til fotoner, damp, varme og karbon på uhyggelig kort tid. Da kan man virkelig snakke om en alvorlig form for inn-brenning...
    Sist endret av ask4me2; 11-12-2017 kl 16:08
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er det jeg vurder..

http://www.lg.com/no/tv/lg-55UH950V

https://youtu.be/zZ8yYv40TiI

Er ikke nyeste modellen tror jeg, men toppmodell av Lcd teknologi... De kaller den ikke Qled heller, bare at den har quantum display.

Tror årets LG Lcd har noe de kaller nanodisplay.

Synes den er nydelig, og er sikker på at den slår plasmaen jeg har idag.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,953
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis Oled kommer ned til omlag samme pris så er det med i betraktningen.

Men elektronikk er ganske dyrt i Sverige.. Snakker mange tusen i forskjell..

Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 11-02-2015, 15:24
  2. LG: 4K OLED-TV i år, bøjeligt OLED-TV næste år
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 9
    Siste melding: 06-02-2014, 23:48
  3. Svar: 0
    Siste melding: 04-10-2014, 20:10
  4. Innkjøring av ny Plasma
    By crazymac in forum TV-apparater