X-10-forhandler i Norge, finnes de?!?

oveku

0
18 Okt 2003
95
0
0
Nå har jeg surfet og herjet så musa ligger og ryker ved siden av meg her, og klarer ikke finne den O'store seriøse nettbutikken som selger X10 her. Ok, Clas'ern selger litt på nett, men det er ikke det helt store utvalget.
Besøkte min lokale clas Ohlson-pusher på Forus (Stavanger) i dag, og spurte om de hadde noe X10... Ekss ke forr noge? De va løye, me har iche noge sånt..
Uansett, meget frustrert er jeg ihvertfall, så før jeg hiver meg over websjappa til Clas, er det noen andre som har handlet noe i norge som kan komme med kontruktive forslag før jeg faller sammen i krampegråt her?

oveku

0
18 Okt 2003
95
0
0
Det ser jo ikke ut som de selger til sluttkunder, siden de har en diger liste over forhandlere der.
Har du kjøpt fra dem selv, eller har du bare vært inne og sett lista der?

16 Okt 2003
11.141
0
36
46
torjeodegard.blogspot.com
Ser på lista at studentdata i stavanger er forhandler. Jeg ville tatt kontakt med dem. Har hatt kontakt med de før, og de er ikke vanskelige å be. Spør om priser på det du vil ha.

DrErling

oveku

0
18 Okt 2003
95
0
0
Takk for masse gode svar.
Jeg har nå bestilt fra Tronika, bestilte i går kveld over mail, og fikk beskjed i dag om at varene var sendt... Ser ut som de kjører veldig bra service.