Har ikke sett ferdig Discovery, men jeg liker det godt.The 100? Fin serie, men det tok litt av etterhvert.
Star Trek Discovery - den må du se![]()
Starten var litt treg, men det tar seg opp...Nightflyers er vel mere sci-fi-grøsser?
Another life var dessverre ikke noe for meg - de ble vel mye "amatører" de ungdommene som ble sendt ut for å redde jorden
Jeg har vært gjennom de tre første episodene.....
Hyggelig å se deg på forumet igjen TronicEtter en kjapp grensepassering ble det bl.a. denne på Systemet. Har ikke smakt på den ennå, men håper den er sånn noenlunde god
Vis vedlegget 241426
Takk det samme, Danke! Lenge siden sist, jeg har vært mye opptatt med flytting og hussalg en god stund nå. Knob er en Kentucky Straight Bourbon, ja. Ganske heftig også. God, men jeg synes Oberst Blanton ligger et hestehode foran etter min smak da.Hyggelig å se deg på forumet igjen Tronic
Er det bourbon? Må sjekke ut den.
Jeg har vært på Taxfree og kjøpt Single malt.
En røyket Highland Park-Spirit of the Bear.
Berserk whisky kaller de det.
Meget god, røyken er lyngpreget og ikke sterk og hissig som Islay.
![]()
Spennende flytting? Mer sentralt? Samme landsdel?Takk det samme, Danke! Lenge siden sist, jeg har vært mye opptatt med flytting og hussalg en god stund nå. Knob er en Kentucky Straight Bourbon, ja. Ganske heftig også. God, men jeg synes Oberst Blanton ligger et hestehode foran etter min smak da.
Flyttet innen byen fra eldre enebolig til nybygd leilighet med livsløpsstandard.. Mer sentralt. Måtte selge unna store deler av anlegget, som tidligere var fordelt på tre etasjer, nå bare en. Vekk er projektor, lerret, stor SVS sub, flere høyttalere, RB1090'n og mine elskede IMF RSPM Mk iv. Sitter igjen med kun to 75" TVer, et sett Diva fronter, to SVS fronter, en Proson center, en Yamaha og en Pioneer Blurayspiller, en Pioneer og en Onkye receiver og en Macintosh CD-spiller. Og en Marshall høyttaler. Dette fordelt på to anlegg. Kona har ønsket å selge enda mer, men det blir ikke aktuelt.Spennende flytting? Mer sentralt? Samme landsdel?
Det høres bra ut, fint du setter ned foten på ting du er ekstra glad i.Flyttet innen byen fra eldre enebolig til nybygd leilighet med livsløpsstandard.. Mer sentralt. Måtte selge unna store deler av anlegget, som tidligere var fordelt på tre etasjer, nå bare en. Vekk er projektor, lerret, stor SVS sub, flere høyttalere, RB1090'n og mine elskede IMF RSPM Mk iv. Sitter igjen med kun to 75" TVer, et sett Diva fronter, to SVS fronter, en Proson center, en Yamaha og en Pioneer Blurayspiller, en Pioneer og en Onkye receiver og en Macintosh CD-spiller. Og en Marshall høyttaler. Dette fordelt på to anlegg. Kona har ønsket å selge enda mer, men det blir ikke aktuelt.
Flyttet innen byen fra eldre enebolig til nybygd leilighet med livsløpsstandard.. Mer sentralt. Måtte selge unna store deler av anlegget, som tidligere var fordelt på tre etasjer, nå bare en. Vekk er projektor, lerret, stor SVS sub, flere høyttalere, RB1090'n og mine elskede IMF RSPM Mk iv. Sitter igjen med kun to 75" TVer, et sett Diva fronter, to SVS fronter, en Proson center, en Yamaha og en Pioneer Blurayspiller, en Pioneer og en Onkye receiver og en Macintosh CD-spiller. Og en Marshall høyttaler. Dette fordelt på to anlegg. Kona har ønsket å selge enda mer, men det blir ikke aktuelt.
Takk for støtten ja, men du vet vel hvem som har makten i ganske mange hjem! Jeg tror likevel at jeg skal klare å lenke meg fast til det gjenværende utstyret...Heisann.
Nå må du holde på integriteten din![]()