VU+ Duo2 mot Telenor TWe sitt bakkenett.

25 Nov 2008
35
0
6
VU+ Duo2 mot Telenor TWe

Hei, jeg vurderer å anskaffe meg en VU+ Duo2 da jeg er lei av den boksen som er fra Telenor TWe.
Jeg har selvfølgelig abonnement, samt internett og TV via coax kabel.
VU+ Duo2 er etter det jeg kan se kompatibel med følgende binding for Openhab, som muliggjør automatisk dimming av lys og mer:

Spørsmålet er da, må en ha Telenor TWe CAM eller kan en benytte Telenor TWe kortet rett i smart kort leseren som VU+ Duo2 er utstyrt med?

Vil det fungere å ta opp flere kanaler samtidig?

Hva slags image bør kjøres?

PS: Jeg har ingen planer om å dele dette kortet på nett. Hadde Dreambox for ett par år siden, som fungerte utmerket med Petter Pan helt til lynet var på besøk..

Sist redigert:

hårek

0
26 Mai 2003
3.457
8
38
Noen år siden jeg hadde VU+ Duo på parabol. Men antar det kan være relevant.
Brukte Dream Elite CCcam Emu. Det fungerte mye bedre enn å bruke CD CAM. Hvis jeg husker rett så kunne CD CAM bare brukes med en kanal av gangen.

27 Aug 2009
6.288
30
48
Canal Digital driver ikke med kabel TV lengre. Kun parabol.
Telenor TWe overtok kabeldelen for to=2 år siden….
Og det har du ikke sett på faktura eller Mail fra Telenor ?
Canal Digital sitt bakkenett????? Det er RiksTV som har det digitale bakkenettet i Norge.
Og Canal Digital som sammen med Viasat har lagd et nytt selskap som heter Allente. For parabol i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Sent from my iPad using New Forum mobile app

Sist redigert:
25 Nov 2008
35
0
6
Canal Digital driver ikke med kabel TV lengre. Kun parabol.
Telenor TWe overtok kabeldelen for to=2 år siden….
Og det har du ikke sett på faktura eller Mail fra Telenor ?
Canal Digital sitt bakkenett????? Det er RiksTV som har det digitale bakkenettet i Norge.
Og Canal Digital som sammen med Viasat har lagd et nytt selskap som heter Allente. For parabol i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Sent from my iPad using New Forum mobile app

Det stemmer det,- men jeg huska ikke det i farta..
Og det hjalp ikke meg med mitt spørsmål.