Lurer på om det er mye forskjell på de. Og lurer på når BCG kommer i SE. Lekre kreasjoner jaRODA skrev:Tøffe! Tar nok litt tid å bli vant til de nye føttene, etter å ha sett på de gamle i årevis...
Lurer på om det er mye forskjell på de. Og lurer på når BCG kommer i SE. Lekre kreasjoner jaRODA skrev:Tøffe! Tar nok litt tid å bli vant til de nye føttene, etter å ha sett på de gamle i årevis...
RODA skrev:Tøffe! Tar nok litt tid å bli vant til de nye føttene, etter å ha sett på de gamle i årevis...
Penere var de, men litt mindre støvsugervennlige. Det fine med de gamle er at støvsugeren ikke tar høyttalerne, kun beinaAnfield skrev:Synes de nye føttene var en klar forbedring, jeg...
ragwo skrev:Penere var de, men litt mindre støvsugervennlige. Det fine med de gamle er at støvsugeren ikke tar høyttalerne, kun beina
EDIT: De ligner veldig på Sonus Faber sin løsning.
RODA skrev:Tøffe! Tar nok litt tid å bli vant til de nye føttene, etter å ha sett på de gamle i årevis...
RODA skrev:Rett fra levra, cyber!
Men, ja, jeg sliter med å få fot for disse nye føttene.
Holder meg til de gamle tøflene 8)
cybervision_ skrev:Hehe, ærlighet varer lengst, er det ikke så? På en så slank høyttaler kan man jo ikke ha noen svære industriskruer på hver side, de er jo altfor "grove" i utførelsen.
Snakket med Interconnect, de kommer til sommeren.Boyka skrev:Noen som har hørt noe mer om Imperial Grand?
Vienna trenger en mellomting i prisleiet!![]()
maholst skrev:Snakket med Interconnect, de kommer til sommeren.
Anfield skrev:Uenig! Men det er det jo lov å være
Kan lett se for meg at disse er lettere å bruke for å justere/tilte høyttalerne enn mange andre føtter.
Sven1978 skrev:Mener jeg har lest om disse i et blad, men da var det prototype og de kom liksom aldri.
3x7" + 6" med diskant i midten + supertweeter under mellomtonen?
Til ca 70.000?
Har snuset litt på å bytte til B&W 803 Diamond, men Imperial virker også spennende.
AndersT2 skrev:Noe link til forsterkeren?