Viaplay - AppleTv - sonos

hrezus

0
8 Apr 2005
558
0
16
42
Hei,

Jeg har et oppsett hvor jeg streamer lyd fra appletv til sonos. Fra Appletv hdmi til tv (samsung) for bilde.

Dette fungerer utmerket på netflix, disney, nrk, tv2/sumo, youtube etc...

Siden det dukket en serie på viaplay vi ville se nå, startet vi abonement der. Men da dukket det opp problem hvor vi ikke får lyd når vi kjører som vi bruker. Det er lyd på tven, men det er helt uaktuelt å sitte å se på tv med den som lydkilde.

Har noen vært borti lignende?

kouli

Medlem
14 Aug 2022
1
0
1
Jeg opplever samme problem når jeg skal se Premier League på Apple TV. Det fungerer fint med alle andre strømmetjenester enn Viaplay.

thorhe

0
6 Okt 2006
398
0
16
Viaplay har vel generelt dårlig både lyd- og bildekvalitet. Også styring gjennom AppleTV appen fungerer dårlig. Jeg tror Viaplay trenger å oppgradere appen sin i tillegg til lyd- og bildekvaliteten.

27 Aug 2009
6.287
28
48
Viaplay har vel generelt dårlig både lyd- og bildekvalitet. Også styring gjennom AppleTV appen fungerer dårlig. Jeg tror Viaplay trenger å oppgradere appen sin i tillegg til lyd- og bildekvaliteten.

Viaplay har alltid= de siste 6 år hatt utmerket bilde og for det meste 5.1 lyd på serier og filmer. Noe TV2 Play eller Discovery+ kan skryte av. 5.1 lyd på sine strømmetjenester.

Sent from my iPad using New Forum mobile app

• Wow
Reactions: Nemesis