Har litt utfordringer med at noen tråder ikke viser postene i kronologisk rekkefølge.
Her feks:
Her feks:
Har litt utfordringer med at noen tråder ikke viser postene i kronologisk rekkefølge.
Her feks:
Ja, vi har meldt det inn til XenForo allerede, har sett det forekommer i en rekke tråder, spesielt sånn i "børjan", men ser ut til å gå seg til etterhvert. Skal kjøre en ny rebuild av cache i natt, samt dobbeltsjekke at serveren har riktig klokkejustering ASAP.
Da har vi snart kjørt en full reindeksering av alle tråder (snart ferdig, stått og gått i 20+ timer nå), og ser av noen av trådene jeg har sjekket som tidligere hadde feil at dette nå ser ut til å virke igjen. Kan du sjekke din tråd @Shallow_?
Ja, er litt mer tilbake til gode gamle V1 dette her, der selve forumet får hovedfokus. Mulig vi justere litt på ting og tang underveis da, men det er jo først og fremst et forum og samlingspunkt vi ønsker å være, selv om det selvsagt hadde vært moro å fått til litt mer nyheter og innhold også da det kan bidra til å skape trafikk og engasjement...![]()
Amen!Vi står nok sterkest innen hjemmekino, men AVforums "no-bullshit" tilnærming til Hi-Fi tror jeg også kan virke attraktivt for mange. Vi har også alltid hatt en generelt konstruktiv tone her inne som jeg vet at mange også innen Hi-Fi verden vet å sette pris på..
Kanskje et dumt spørsmål, men alt av gamle PM'er og slikt er borte, ikke sant?
Nei, PMene skal være eksportert over fra det gamle systemet, sier du de ikke?