Dette ser veldig lovende ut og håper publikummet kommer tilbake til den gode trenden vi engang hadde her inne, krysser fingrene og ellers synes jeg dette har blitt en flott facelift altså. 
Det yrer til godt liv her om folket vender tilbake, selv har jeg savnet aktiviteten her inne fra de virkelig gode glansdagene. Skal i hvertfall besøke og gjøre mitt for å holde litt liv her.Takker @Roger Waters, fremdeles litt fintuning og mange muligheter for ytterligere forbedring i design og funksjonalitet fremover på denne topp moderne plattformen, så får vi bare håpe at folk drar på med den aller viktigste ressursen; aktivitet!![]()
Jeg har ikke Facebook og slik så jeg savner et aktivt forum, Hi-Fi sentralen går jo veldig bra for tiden så jeg ser ingen grunn til at ikke dette skal vokse på sikt. Ut i fra besøkende pr nå så er det jo en del folk her også, jeg håper kanskje litt for mye men jeg er den som ønsker gjerne litt mer enn det vanlige. V2 dabbet av og da fallt jeg av lasset her også desverre, all aktivitet gikk på Facebook og slikt blir det vanskelig å skape et forum av.Skal nok litt til å toppe de virkelig glansdagene, vi var jo på topp 10 i hele Norge over en laaaang periode - men greit å nevne at det dabbet litt av allerede før "V2", selv om selvsagt det nok var spiker´n i den berømte kista sånn i forhold til våre five minutes of fame ja... Uansett; jeg tror og håper at et samlingspunkt som faktisk funker kan bidra til å nøre opp rundt entusiasmen igjen, den som lever (og bidrar!) får se!![]()
Dette ser veldig lovende ut og håper publikummet kommer tilbake til den gode trenden vi engang hadde her inne, krysser fingrene og ellers synes jeg dette har blitt en flott facelift altså.![]()
Bare la meg si at dette er ikke noen kritikk rettet mot deg jeg quoter her, bare en observasjon fra denne tråden.
Jeg ser det er flere som sier dette om å få folk tilbake, men jeg har nå brukt forumet kontinuerlig de siste årene, og kan ikke si det er noe som har vært så dårlig at folk skulle ha noen grunn til ikke å ha brukt det..
hva er det folk har vært så misfornøyde med egentlig ?
For min del ble det at folk forsvant til Facebook siden til Avforum, jeg har ikke FB som sagt og da dabbet innleggene mine av og jeg har troen på at ting vil bedre seg nå. Vi har jo ikke blitt mindre folk som liker lyd, men folk har sine favorittplatformer for deling av informasjon.Bare la meg si at dette er ikke noen kritikk rettet mot deg jeg quoter her, bare en observasjon fra denne tråden.
Jeg ser det er flere som sier dette om å få folk tilbake, men jeg har nå brukt forumet kontinuerlig de siste årene, og kan ikke si det er noe som har vært så dårlig at folk skulle ha noen grunn til ikke å ha brukt det..
hva er det folk har vært så misfornøyde med egentlig ?
Skal nok litt til å toppe de virkelig glansdagene, vi var jo på topp 10 i hele Norge over en laaaang periode - men greit å nevne at det dabbet litt av allerede før "V2", selv om selvsagt det nok var spiker´n i den berømte kista sånn i forhold til våre five minutes of fame ja... Uansett; jeg tror og håper at et samlingspunkt som faktisk funker kan bidra til å nøre opp rundt entusiasmen igjen, den som lever (og bidrar!) får se!![]()