21 Mar 2005
9.684
135
63
48
Kom til å holde muspekeren over iconet. Artig funksjon. Det har blitt etpar poster iløpet av åra ja :D
you-have-posted.jpg

16 Mar 2012
929
1.015
93
Dette ble fint!🙂 Gratulerer!

Prøvde og oppdatere tråden min med noen bilder, men da fikk jeg beskjed om at bilde var for stort. Er det noen begrensninger som er lavere enn før. Bare dårlige mobil bilder 🙂

• Like
Reactions: lygren
10 Aug 2005
5.795
217
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no
Gratulerer, Lygren! Finfint design, dette ser veldig ryddig og greit ut!
Har nå sjekket litt i min store byggetråd. De siste sidene i tråden ser ok ut, men ellers er det mange bilder som ikke er på plass. Det virker som det er en feil med bildelinken, og bildene bare er plassert på bunnen i hvert innlegg. Ikke inne i selve teksten, der de skal stå. Dette vil gjøre teksten forvirrende for seeren. Man kan se dette allerede på første siden, der bildene skulle ha ligget er det bare ikon (for feil), mens selve bildet ligger nederst under "attachments". Kan dere fikse dette?
Ingen av linkene i førsteposten min virker heller. Det ligger mye arbeid bak dette, og jeg måtte selv fikse alt forrige gang AVForum ble oppdatert også.

• Like

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.504
321
83
45
www.avforum.no
Redirect scriptet til XenForo er i beta, så det er mulig noen lenker ikke fungerer. Antar bildene som ikke vises er eksterne? Alt av interne vedlegg skal ha blitt portert over i følge loggen...

10 Aug 2005
5.795
217
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no
Nei, alt av bilder er lastet opp. Det er en side midt i tråden en eller annen plass med 10-15 bilder fra Photobucket. De er borte og må lastes opp igjen. Det tar jeg på egen kappe. Resten, sikkert over 1000 bilder, ligger på server hos dere.

• Like

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.504
321
83
45
www.avforum.no
Ja, ser hva du mener nå @Hunsbedt, er redirect scriptet som pt ikke funker som det skal, ‘we will look into it’ som det heter! :) Heldigvis er selve vedleggene der!

• Like
Reactions: Hunsbedt
10 Aug 2005
5.795
217
63
Kvinesdal
minhjemmekino.no
Det ser ut til at bildene er på plass, men ikke på rett plass. Som jeg skrev ligger de i bunnen av hvert innlegg, og ikke inne i teksten. Så teksten blir meningsløs. Har sjekket både i Firefox og Chrome.
Og INGEN linker fungerer. Heller ikke henvisning til førstesiden i signaturen.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.504
321
83
45
www.avforum.no
Ja, dette kommentargreiene er jo hentet rett fra Facebook, men folk har jo blitt vant til det, så vi tester i det minste om det er noe å ha her også. Jeg synes personlig det er veldig nyttig for å holde tråder OT og i generell flyt så langt! :)

• Like
Reactions: Hunsbedt

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.504
321
83
45
www.avforum.no
Hmm, var inne og sjekket noen av postene dine der dette er et issue, og problemet er jo at selve lenken / koden til bildet i noen tilfeller ikke er til stede... Det er altså ikke et issue med redirect ser det ut til, men rett og slett en eller annen kode vB har benyttet for å vise bilder i noen settinger som ikke er tatt med over. Det spørs da om det lar seg fikse automatisk, for selve eksport / importscriptet er så enormt og tidkrevende samt ikke minst helautomatisert uten mulighet for justering at dette nok dermed da bare er en feil eller mangel av ett eller annet slag. Det du nok må vurdere å gjøre da, er å editere posten og "drag-and-drop" bildene fra feltet nede (vedleggsfeltet) og opp til disse korresponderende sted manuelt. Beklager dette, skal alltid være noe greier når en bytter plattform, og derfor gjør vi det jo så sjelden som OVERHODE mulig, men vB i den tilstanden det system var nå kunne vi rett og slett ikke bruke lenger - både sikkerhetsmessig og funksjonsmessig er jo vB helt nede for telling mens XenForo, spesielt i denne helt nye versjon 2.1, ligger milesvis foran på alle fronter...

16 Mar 2012
929
1.015
93
Klarte og laste opp bilde, men så klart jeg bomma litt hvor jeg skulle legge det😂😂. Da ser det ut som det er i orden ihvertfall 🙂

• Like
Reactions: Danke