Det er en endring hos serverleverandør i PHP modulen som har gjort at noen av scriptene i ny og ne går i stå. Vi jobber med saken, vi har allerede foretatt en rekke endringer, men skal fortsette å monitorere problemet.
Jeg har tidligere sagt at jeg ikke skjønner at jeg egentlig gidder å poste mer her da det er helt dødt i forumene som interesserer meg. Og dette gjør at jeg nå egentlig bestemmer meg for å kutte ut.
Jeg har tidligere sagt at jeg ikke skjønner at jeg egentlig gidder å poste mer her da det er helt dødt i forumene som interesserer meg. Og dette gjør at jeg nå egentlig bestemmer meg for å kutte ut.
Ja, aktiviteten her inne er ikke spesielt imponerende nei, kjedelig det... Vi forstår godt at du ikke gidder å poste mer! Et lite tiltak Bjørn Erik / BEF har tenkt på er å klippe og lime noen av de mest interessante trådene fra Facebook inn hit slik at vi kanskje kan få lagret de bedre for ettertiden sammenlignet med Facebook der de lett forsvinner i mengden. Ellers er det begrenset hvor mye vi klarer å gjøre for å gjenvinne tidligere tiders trafikk, men vi holder det uansett gående i respekt for de mange og ekstremt gode trådene som ligger her av mange slag fra tidenes morgen i 2002 og frem til i dag!