Unicable/SatCR LNB

Språqet

Medlem
30 Des 2020
3
1
1
Er det noen som vet om det finnes et Unicable/SatCR LNB med c120 feste?
Jeg har søkt rundt over alt, men kan ikke finne det.

Jeg sverger til min gamle Fibo støp som er en Gregorian Dual Reflector parabol
Jeg nekter å ødelegge antennen med å fjerne det originale feedhorn, og trenger derfor et slikt LNB med c120 feste
I dag bruker jeg et Invacom 0.3 dB Twin LNB universal C120 på denne.

Illustrasjonsbilde, men min er av samme type.

Vedlegg

• 36053502fibo.jpg
    36053502fibo.jpg
    81,8 KB · Sett: 122

Saarg

0
3 Apr 2007
723
52
28
Jeg finner ikke noen unicable/satcr c120 lnb. Eneste valget da er å kjøre en quattro lnb til en switch med unicable ut.
Har en slik switch liggende som jeg ikke har bruk for hvis du er interessert og holder til rundt Oslo.

Språqet

Medlem
30 Des 2020
3
1
1
Takk for svar
Den løsningen skal jeg studere litt nærmere. Om det fungerer sammen med CD sin nyeste dekoder, så er det kanskje veien å gå.

27 Aug 2009
6.289
30
48
Jeg har hatt «vanlige» paraboler siden 1998, de siste 4 år med det nye hodet, som går inn i en splitter til to Canal Digital tunere.

Sent from my iPhone using New Forum mobile app

Språqet

Medlem
30 Des 2020
3
1
1
Vanlig parabol funger så klart helt fint
Men noen samler på veteranbiler, jeg samler på gamle paraboler.
Jeg har en stor samling faste og motoriserte paraboler fra 1 meter i diameter og opp til 3 meter i diameter.

• Like
Reactions: classic46

Saarg

0
3 Apr 2007
723
52
28
Takk for svar
Den løsningen skal jeg studere litt nærmere. Om det fungerer sammen med CD sin nyeste dekoder, så er det kanskje veien å gå.
Mener den fungerte med de hvit CD boksene som nå er noen år gamle. Det er faste frekvenser på min. Hvilken frekvenser er mulig å velge på CD sin nye tuner?

27 Aug 2009
6.289
30
48
De siste årene så er det bare de kanaler som Canal Digital vil at du skal se som er tilgjengelige. På en eldre boks vil man få frem alle de svenske, danske og finske som er på samme Thor satellitt, men de er jo alle sperret. Viasat har ikke hatt noen kanaler utenom på mange år.
OnePlace boksen har jo en haug med apper og en haug med serier og filmer. Pluss ukesarkiv for de fleste kanaler. Alt tilgjengelig via nettet.

Sent from my iPad using New Forum mobile app

Saarg

0
3 Apr 2007
723
52
28
Takk for svar
Her er svitsjen jeg har. Det står i annonsen hvilken frekvenser de 8 båndene bruker.