Transformers på BluRay?

harman/kardon

Medlem
25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
harman/kardon skrev:
Kommer med TrueHD... ikke no DTS HD MA der i gården nei :-(

168 kr må være en grei pris :)

Forhåndsbestiller den nok i helgen, om jeg får fikset en konto på den siden.

Forbannet !!! er jo litt over 30 kr i frakt i tilegg :-O
Blir og bestille et annet sted ja

BentX

Medlem
14 Nov 2006
578
0
0
Hmmm...

Noen fler enn meg som fikk denne humpende i posten i dag?

IMG_0751.jpg

bjorns_1

Medlem
23 Jul 2007
147
1
16
Fikk mail i dag fra play.com at Transformes bluray er på vei! Gleder meg!

Denne ser sikkert veldig bra ut i full hd.

Noen som har sett den i hd? Hvordan er bilde/lyd ?

BentX

Medlem
14 Nov 2006
578
0
0
Det var da på tide. :p Bilde og lyd er helt på topp av det jeg har sett i hvertfall. ;)

ecnart

Medlem
18 Feb 2006
182
0
0
33
er det norsk tekst på uk utgave, eller må eg vente halve mnd for at den kommer til 229kr på platekompaniet eksempelvis.

ecnart

Medlem
18 Feb 2006
182
0
0
33
ja, har både dvdstrax og lydogbilde shop for norks tekst, men da betaler eg heller ein 50lapp meir for å sleppa å venta på at den ska komma i posten. men er så fint med play.com og sendit(sikkert hmv og, men ikkje prøvd den) for ofte er det norsk tekst på uk utgaver(og ofte billigere der og). har jo denne på hd dvd fra før men skal eg ta en rebuy så kan eg nå like godt ha norsk tekst og.
ellers så har man jo axelmusic for us utgivelser som er regionsfrie, da axelmusic har bra priser og levere raskere enn amazone synest eg. ble litt offtopic sorry. Er bare det at nå begynner det virkelig og komme mange godsaker på blu ray og da er det noen filmer en treger norsk tekst på for en skal se de med andre folk. og så er det slike en kjøper for lyden alene som u571 der norsk tekst ikkje er er nødvendighet. Så har en jo og ofte disse som er region a som kommer i uk versioner spm regel ikkje lenge etterpå us rls. Andre ganger må en vente noen mnd.

goldeneagle

Medlem
18 Aug 2007
2.892
0
0
gleder meg litt til å få sett denne filmen:) har den hjemme nå(leier fra lovefilm.no) har akkurat kjøpt denon 2500 og venter på reciveren min før jeg kan få sett denne filmen. trur den blir bra på BD:)