Tenkte jeg skulle opprette en tråd hvor vi nisser kan diskutere kabler i fred og fordragelighet. Om erfaringer, tweak's++ Uten å ha "målemafia" og skeptikere hengende over oss. Riktignok må man regne med å få besøk av en eller annen "profet" som vil omvende oss til "skeptisismen", men det er vel sånt man må finne seg i? Right?
Er vel ett motsvar mot alle trådene som har blitt opprettet kun med mål å få oss, indirekte, til å fremstå som en gjeng hodeløse høns.
Det som fikk meg til å tenke i disse banene er noe jeg leste i min hi-fi ungdom: Tenker man kun i ett ledd så vil ikke resultatet bli spesielt dramatisk. Bytter man ut i hele alt vil sjansen for ett positivt resultat være større. Det var det man kalte for ett tweak.
For hver tweak skjedde en "bitteliten ting" med lyden. Summen av flere tweak...
Er vel ett motsvar mot alle trådene som har blitt opprettet kun med mål å få oss, indirekte, til å fremstå som en gjeng hodeløse høns.
Det som fikk meg til å tenke i disse banene er noe jeg leste i min hi-fi ungdom: Tenker man kun i ett ledd så vil ikke resultatet bli spesielt dramatisk. Bytter man ut i hele alt vil sjansen for ett positivt resultat være større. Det var det man kalte for ett tweak.
For hver tweak skjedde en "bitteliten ting" med lyden. Summen av flere tweak...