Tips til sending av 120» lerret?

24 Aug 2006
419
66
28
Jeg skal selge et 120» Dreamscreen V2 manuelt lerret med grå duk. Innpakket vil lengden bli 2,87 m. Øvrige mål er 15 cm, vekt 18 kg.

Noen som har erfaringer og tips til firma man kan bruke, gjerne med så lav fraktkostnad som mulig? Skal sendes fra Stavanger til Oslo.

Vil helst sende som privatperson, men ser i noen tilfeller at man må være bedriftskunde. Jeg har et enkeltpersonforetak jeg evt. kan opprette kundeforhold i.

Snakket med kundeservice til Bring. Hun jeg snakket med, mente det minst ville koste 2000kr å sende = DYRT!!! Høres for dyrt ut til å være sant!?:)

Takker for tips

Sent from my iPhone using New Forum mobile app

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.477
283
83
45
www.avforum.no
Veldig kostbart å sende sånne lange ting om dagen dessverre... Bring tar normalt ikke pakker over 2,4m uansett, og Schenker er ofte litt rimeligere, men de får du nok ikke sendt via uten et kundenummer.

• Like
Reactions: Kino123
24 Aug 2006
419
66
28
Takker for tips! Jeg la ut oppdrag på Nimber. Rimeligste tilbud til nå er på 1700kr. Lerretet selges for 1400kr, så Det blir totalt sett for dyrt for kjøper…

24 Aug 2006
419
66
28
Rimeligste frakttilbud jeg fikk var på 1170 kr. Innen jeg fikk den prisen hadde kjøper funnet seg et annet lerret i Oslo, Doh! Uansett, Bra ordning med nimber

Tage

Medlem
23 Jan 2021
62
21
8
Typisk det da. Men joda nimber er er velfungerende system som jeg har brukt flere ganger for å få fraktet ting som posten helst ikke vil ha 🤣

• Like
Reactions: Kino123
24 Aug 2006
419
66
28
Nå er omsider lerretet solgt for prisen jeg satte det i Mye enklere å selge lerret når det blir hentet
Fikk ellers tips om Matsfrakt, de kjører daglig for Dagbladet fra Oslo og sørover.