Tips til gode tv serier

21 Jan 2012
12.105
0
36
Whoracle skrev:
Suits er knall, jeg kan også anbefale: Shameless (us) som er til tider hysterisk absurd/festlig.

* Zero Hour er en relativt ny serie som virker lovende, dreier seg om konspirasjonsteorier ala Da Vinci koden.

* Jeg har også fått sansen for Banshee, som også er en relativt ny serie.

Person Of Interest er en av de bedre seriene akkurat nå..

Fant faktisk ikke person of interest før denne uka så har fått låne første sesong på bd og må innrømme den fenger. Og stort sett bedre bilde og lyd enn mange filmer nå til dags skader absolutt ikke :)

21 Okt 2003
1.598
5
38
The following.

Thrillerserie med Kevin Bacon i hovedrollen. Handler om en seriemorder som har fått kontakt med personer som vil gjøre det samme som han. Verdt å se.

2 Jun 2010
3.530
0
36
48
TorTorden skrev:
Fant faktisk ikke person of interest før denne uka så har fått låne første sesong på bd og må innrømme den fenger. Og stort sett bedre bilde og lyd enn mange filmer nå til dags skader absolutt ikke :)
+1

eyvind

0
31 Okt 2004
3.525
0
0
42
Kongens by
The Newsroom må med. Nok en solid serie fra mr Sorkin. Foreløpig kun en sesong, starter vel inspillingen av sesong 2 til sommeren.

roddis

0
8 Aug 2005
3.466
0
36
borabora skrev:
The following.

Thrillerserie med Kevin Bacon i hovedrollen. Handler om en seriemorder som har fått kontakt med personer som vil gjøre det samme som han. Verdt å se.

+1 Ok tidsfordriv, irriterende av og til...

uGn

0
11 Sep 2003
3.538
0
36
Halden
eyvind skrev:
Da har vi sett oss igjennom House of Cards, kan absolutt anbefales.
Newsroom gikk ned, starta litt 'småkjedelig' men etterhvert som karakterene bygde seg opp så ble det absolutt spiselig! Danke for den.
Får vel prøve house of cards også da :)

11 Sep 2005
3.296
2
38
TorTorden skrev:

Det ligger nog i släkten tror jag..bägge bröderna Nolan har näsa för det med bild och ljud i filmer och serier.

olemt

0
25 Des 2005
891
0
0
The Vikings har startet på History Channel denne mnd. Så første episode i går. Veldig gode kvaliteter på lyd, bilde og historie er inntrykket. Sammenlignes av mange med Game of Thrones allerede etter to episoder.

eyvind

0
31 Okt 2004
3.525
0
0
42
Kongens by
olemt skrev:
The Vikings har startet på History Channel denne mnd. Så første episode i går. Veldig gode kvaliteter på lyd, bilde og historie er inntrykket. Sammenlignes av mange med Game of Thrones allerede etter to episoder.

HBO har denne også, den er på listen over tinge jeg skal se.

11 Sep 2005
3.296
2
38
Ingen ny serie, men jag har hållt mig tills nu.

Californication - Tror inte jag skrattat så mycket sedan Faulty Towers.
Helt där uppe med Sopranos och Dexter om man tycker om sådan komedi.

Fantastisk serie! Helt i min smak när det gäller musik också.

25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
Games of Thrones

Startet i kveld på og se Game of Thrones :)

Mest pga ei stykk nydelig blond karakter i serien ;)

2 episoder er sett, og har vel muliges alt skjønt plottet i serien.

Ser en del forviklinger er i vente.
Har ikke sett no reklamer og omtale av serien på forhånd annet en noen bilder...
Så skal holde meg så langt unna røpning av handling jeg kan :p

Er nok serier som har startet mere smakfult og spennede en denne vil jeg si.
Og en del av senene er vel på og godt over kanten vil jeg tro... Vil IKKE anbefale serien til mindreårige !!!

2 Jun 2010
3.530
0
36
48
harman/kardon skrev:

Har ikke sett no reklamer og omtale av serien på forhånd annet en noen bilder...

Og en del av senene er vel på og godt over kanten vil jeg tro... Vil IKKE anbefale serien til mindreårige !!!
Så sesong 2 for et par uker siden og digger serien8)

17 Mar 2011
7.347
0
0
Siden det helt sikkert ikke har blitt nevnt: Terra Nova. Syntes det er en dritkul serie, utrolig bra bilde i Full HD på Netflix / BD.

25 Apr 2005
43.993
0
0
41
Nord-Trøndelag
Ble vist ferdig med Sesong 1. ( She has a nice rack ;D )

Bygget seg litt opp uten og være for spennede.

Har sesong 2 liggende klar så en må vel se resten av serien da.

23 Feb 2009
5.226
0
36
Stavanger
harman/kardon skrev:

Fikk denne i posten idag. 20 minutt ut i episode 1 nå. Skyhøye forventninger da den har 9.8 på IMDB.
Vanvittig bra bilde forresten (BD)