Tips til gode tv serier

eyvind

0
31 Okt 2004
3.525
0
0
43
Kongens by
Kan se ut som listen begynner å bli utvannet. Kan vel alltids ta med White Collar og Merlin, for de som har sett alt annet.

11 Sep 2005
3.296
2
38
Wind skrev:
Canal+ er seriekongen med HBO :)

Boardwalk Empire:

HBO: Boardwalk Empire: Homepage

Og 4. mai starter Game of Thrones. Da er det bare å sette seg i godstolen og få med seg første avsnitt av denne stor serien.

Game of Thrones ~ CANAL+

Såg första avsnittet igår i originalt 1080i. Makan till kvalite skall man leta länge efter på tv-sendning. Här får alla framvisare köra sig till de grader. Otrolig kvalite på bild.

Payen

0
10 Jun 2003
1.200
0
0
Game of Thrones

Må si meg enig med mackanzocz og AV-Fallet; Game of Thrones kan anbefales.

11 Sep 2005
3.296
2
38
En ny serie som jag tagit till mig är Suits. "Lawyer" serie med en del bra vändningar.

Suits - TV.com

Rick Hoffman är helt fantastisk som Louis Litt. Luktar rewards om den karaktären.

roddis

0
8 Aug 2005
3.466
0
36
Damages, med Glenn Close. Var i utgangspunktet skeptisk til denne for har aldri likt Glenn Close men den fanget meg. Har nå sett alle sesongene, anbefales.

Justified, med Timothy Oliphant

Terra Nova

Person of Interest

Big Bang Theory kan jeg heller ikke se her, er jo kongeserie :)

frebaa

0
8 Jan 2012
35
0
0
Så stor liste, men ingen har tatt med Curb your enthusiasm og An idiot abroad? Vanvittig morsomme serier! Anbefales på det sterkeste!

21 Mar 2005
9.687
137
63
48
Disse trådene går jo raskt fra å være 'tips til' tråder til 'rams opp alt som finnes' tråder. Hvis alle bare nøyer seg med etpar forslag så kan man vurdere litt utfra hvem som liker hva/hvilke.. synes nå jeg da..

19 Sep 2011
30
0
0
My top three drama series:

1. Breaking Bad
2. The Wire
3. Sopranos

(Yet to see Homeland but expect that it may break into this list)

Top three current sit com series

1. Modern Family
2. Big Bang Theory
3. The League

29 Sep 2003
5.063
0
0
Jeg vil virkelig anbefale følgende serier:

Hatfields & McCoys:
Kevin Costner and Bill Paxton star in this three-part miniseries about the legendary and deadly family feud that broke out in the backwoods of West Virginia and Kentucky after the Civil War.

Hell on Wheels:
Hell on Wheels will follow the story of Cullen Bohannan, a southern soldier who heads west to avenge the death of his wife, murdered by Union soldiers. In the wake of Reconstruction, he travels to the work site of the Transcontinental Railroad, tracking his wife’s killers along the way.

29 Sep 2003
5.063
0
0
Ikke mye trafikk her om dagen.

Kom over en serie som heter Last Resort, Skulle egentlig inn å lese om Homeland, og ente da opp med denne serien også. Så langt virker den spennende, så får håpe den holder seg slik videre. Homeland er forøvrig også en meget bra serie.

Last Resort:
The series tells the story of a U.S. nuclear submarine crew who refuses direct orders to fire nuclear missiles and must go on the lam. They find sanctuary at a NATO base where they declare themselves the world's smallest nuclear nation.

Homeland:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack.

Ender

0
15 Jan 2009
1.684
0
36
Kan anbefale:
1. Suits
2. Game of Thrones
3. Breaking Bad

Liker man Sci-fi er disse noen gamle favoritter:
1. Battlestar Galactica (must see, en av mine absolutte favoritter uansett sjanger)
2. Stargate SG-1
3. Star Trek (Next gen og Voyager)

JD

0
10 Apr 2003
7.534
2
38
Sjekk ut Arrow! Kul serie som
drar deg inn, og du vil hele tiden se mer.

Ender

0
15 Jan 2009
1.684
0
36
En annen serie som ikke er nevnt her er Battlestar Galactica: Blood & Chrome. Blood & Chrome starter med en ung William Adama i det han setter føttene på Battlestar Galactica. Serien utspiller seg i den første Cylon krigen. Hele første sesong ligger online på bla. Youtube.

Battlestar Galactica: Blood & Chrome (TV 2012) - IMDb

Enjoy :)

[YOUTUBE]pT79x4qM4FE[/YOUTUBE]

JD

0
10 Apr 2003
7.534
2
38
Suits!! Vittig og engasjerende! Etterhvert som man blir kjent med karakterende, blir det lenge å vente til neste uke...

3 Aug 2003
7.222
0
0
43
Suits er knall, jeg kan også anbefale: Shameless (us) som er til tider hysterisk absurd/festlig.

* Zero Hour er en relativt ny serie som virker lovende, dreier seg om konspirasjonsteorier ala Da Vinci koden.

* Jeg har også fått sansen for Banshee, som også er en relativt ny serie.

Person Of Interest er en av de bedre seriene akkurat nå..