13 Mai 2010
1.854
45
48

Reavon UBR-X200  4K Ultra HD Blu-ray Player
Ny oppdatering til spillerene har kommet denne må tas. kopier link her eller last ned på reavon.com

For en følelse – en ny 4K-spiller. Slett ikke hverdagskost. Nå har jeg storkost meg en helg med den nye Reavon UBR-X200.
Det er det franske selskapet Groupe Archisoft, basert i Paris i Frankrike, som står bak to nye 4K UHD-spillere, som har fått varemerket Reavon. Si det med fransk aksent!
Dette er to flotte produkter for oss entusiaster som ikke vil skuffe. Jeg har vært så heldig å få tak i toppmodellen UBR-X200, til test. Ifølge produsenten er dette faktisk den aller første testen i hele verden av denne nye high-end-spilleren.
Det føles ikke lenge...

Continue reading...

Sist redigert:
  • Like
Reactions: Ak and Trond B
13 Mai 2010
1.854
45
48
Ny uppdate har kommet for UBR-100
UBR-200 uppdate kommer i slutten av denne måneden.
Forbedringer på fil avspilling UHD Hdr.

Som var en av de negative tilbakemeldingene mine som nå blir rettet.
Er klar for uppdate 👌

• Like
Reactions: vegardxf
21 Mar 2005
9.658
109
63
47
Takk for bra demo av Reavon hos Nobleman sist helg Didrik. Godt å se at det omsider kommer et skikkelig alternativ med god mediaplayer for oss som ikke hev oss på Oppo i tide ;)

13 Mai 2010
1.854
45
48
For å få det bekreftet,denne spiller ikke DVD-A(MLP)?
  • Music File Playback: FLAC (2.0/5.1), M4A, AIF, AIFF, DSF (2.0/5.1), DFF (2.0/5.1), MP3, OGG, APE
  • Home Theater Audio: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, Dolby Atmos, DTS, DTS-HD MA, DTS-HD HRA, DTS:X

• New Firmware
    Changelogs V02.13:

-New OSD languages added (German, Japanese, Spanish, Italian, Portuguese)
    -Support for HDR file playback
    -New SACD option: play CD or SACD in 2Ch or 5Ch
    -New Multichannel analog output settings: set size, delay and level of each speaker
    -Pure Audio mode feature is now fully activated

2 Feb 2004
1.870
9
38
65
avforum.no
  • Music File Playback: FLAC (2.0/5.1), M4A, AIF, AIFF, DSF (2.0/5.1), DFF (2.0/5.1), MP3, OGG, APE
  • Home Theater Audio: Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, Dolby Atmos, DTS, DTS-HD MA, DTS-HD HRA, DTS:X

• New Firmware
    Changelogs V02.13:

-New OSD languages added (German, Japanese, Spanish, Italian, Portuguese)
    -Support for HDR file playback
    -New SACD option: play CD or SACD in 2Ch or 5Ch
    -New Multichannel analog output settings: set size, delay and level of each speaker
    -Pure Audio mode feature is now fully activated
Svaret er altså nei.:cool: