bj00rn skrev:Ja, da var det slutt for Telenors IPTV satsning for denne gang..
bj00rn skrev:Ja, da var det slutt for Telenors IPTV satsning for denne gang..
Fikk brev i posten i dag der de sa at de ikke kommer til å fortsette med denne tjenesten, og at jeg må sende boksen tilbake og finne meg en annen leverandør før utgangen av mars neste år..
Synd, for jeg synes det fungerte veldig greit, og hadde ikke regnet med at de bare la ned tjenesten sånn plutselig.
Er det Altibox som er eneste alternativ pr i dag?
CareBear skrev:Jeg har fått meg Telenor IP TV over fiber og får fint frem SVT2 og BBC HD i VLC. Jeg får også opp radio kanalene, men ingen andre TV kanaler. Har kanskje TV4 begynt å sende kryptert?
Nå starter jobben med å få satt opp hjemme-serveren til å lese smartkortet og integrere alt med XBMC.
bj00rn skrev:Er det forresten noen som vet hvorfor jeg ikke får tatt opptak av alle kanalene på TV over fiber fra Telenor? Det er bare ca. de 12 første kanalene jeg får gjort opptak av på boksen.. Synes det var noe merkelig, men det er vel en enkel forklaring på det kanskje..
Ser ut som om TV4 er kryptert nå ja. Du ser at det står DRM nederst i hjørnet. Har du forresten lastet ned den nyeste m3u filen jeg publiserte på mediaPortal sitt forum, eller kanksje du har sniffet kanalene selv. Alle NRK kanalene fikk ny IP adresse for en tid tilbake.Jeg har fått meg Telenor IP TV over fiber og får fint frem SVT2 og BBC HD i VLC. Jeg får også opp radio kanalene, men ingen andre TV kanaler. Har kanskje TV4 begynt å sende kryptert?
Nå starter jobben med å få satt opp hjemme-serveren til å lese smartkortet og integrere alt med XBMC.
Blir spennende å høre om dine erfaringer med prosjektet.
mvh
PK