TCL 98" P745 4K Smart TV (2023

torbis

0
16 Des 2009
257
0
16
Hei
lurte egentlig bare på om noen her inne har sett/sjekket denne tv'n fra elkjøp
Har sett på nesten samme tv iflg elkjøp, som de har utstilt og for meg virket bilde helt ok
Kom gjerne med meninger i alle retninger :)
PS: sitter med ganske voksen/gammel 1080 mitsubishi prosjektor nå, så skal vel ikke så mye til for å oppgradere
Torbis

Nils_S

Medlem
13 Mar 2024
1
0
1
28
Fantastisk TV. Dens 98 tommer er spesielt bra. Utrolig stor skjerm. gir en bedre bildeoppfatning, alt er klart og detaljert maksimalt. I tillegg kommer effekten av fordypning i det som skjer og det skapes en mer spennende atmosfære. ideell for spill, det er noe med noe. du kan også se denne TV-en, 75" 4K HDR

Sist redigert:

LL

0
15 Jul 2003
8.253
47
48
Sandnes
En skjerm i denne størrelsen kan fint erstatte en projektor for mange. Den er sannsynligvis en betydelig oppgradering i forhold til det du har i dag. Min antagelse er at skjermen er grei (har ikke erfaringer med denne), men at den nok er best med gode kilder. Kan se for meg at en SD-kilde/DVD kan de ganske kjip ut på denne. Jeg er også litt skeptisk til holdbarheten på disse rimelige store skjermene, men du har jo uansett 5 års reklamasjonsrett i Norge så helt ille kan det jo ikke bli. Pass på du har plass til å få den inne døren der den skal være. Kan være tricky om den skal ned en bratt kjellertrapp eller noe sånt.

Oekern

0
5 Jun 2007
627
273
63
34
Gi gjerne en omtale av den torbis om du kjøper den. Snuser på noe liknende til kjellerstua etter hvert.