Fedex fakturerer fortolling i etterkant. Flotte element forresten... Nesten synd å peike dei i golvet 
KviteKrist skrev:Fedex fakturerer fortolling i etterkant. Flotte element forresten... Nesten synd å peike dei i golvet![]()
cowboy bebop skrev:Ååååå. jeg gleder meg til du blir ferdig! har tenkt litt på å gå i gang med et lignende prosjekt, men jeg har ikke funnet rør som passer.
Lykke til!
cowboy bebop skrev:Tror i såfall jeg skal prøve meg med ett rør først.
Men hvordan lager du til bunnplate? Bare sager du ut MDF med handoverfres?
Hvordan fester man i såfall bunnen til røret?
cowboy bebop skrev:Jeg synes forresten ideen med speil var svært god! Eneste problemet jeg ser er vel at en kansje tar knekken på speilet med alle vibrasjonene osv.
cowboy bebop skrev:Jeg synes forresten ideen med speil var svært god! Eneste problemet jeg ser er vel at en kansje tar knekken på speilet med alle vibrasjonene osv.
NostraD skrev:Det er jo egentlig ingen problem hvis man bruker en speilreflekterende film i stedet.
RuneW skrev:Hva slags film tenker du på, og hvordan er dette angående holdbarhet og feste på treverk?
NostraD skrev:Denne typen film/folie tenkte jeg på: Acro Solar Lasers - Reflective Mirror Film With Adhesive Backing.
Kvaliteten/sliteflaten varierer vil jeg tro, etter dets bruksområde. Men f.eks. til ditt foreslåtte bruk så er neppe dets holdbarhet noe problem så lenge hefteflaten som folien festes til er rengjort og grunnet.
RuneW skrev:Absolutt noe å tenke på! I prinsippet kan jeg jo la folien gå helt ut til kanten på bunnplata, slik at føttene står på folien. Det er jo lett å lage hull i en slik folie. Med glass måtte jeg ha satt beina på utsiden av plata, eller borret hull i glassplata... altså ikke.
NostraD skrev:Jupp, mange stilige effekter å få til bare man er litt kreativ. Har selv brukt lignende folie før og bruksmulighetene er store samt at de er ganske enkel å bearbeide.
RuneW skrev:Hvor handlet DU disse da?
tols1 skrev:De har slik speilfolie på Nytt & nyttig. Helt tilfeldig at jeg kom over dette egentlig, fikk katalog i postkassa tidligere denne uka. Men jeg tror ikke montøren på bildet følger med...
Utrolig spennende byggeprosjekt, forresten. Stå på!
tols1 skrev:Og ikke nok med deeeet! Handler du fra Nytt og nyttig kan du være så heldig å vinne en "gratis" tur til Paris, London, Gardasjøen...:twisted:
Bare så det er sagt, jeg handler ikke der, men jeg elsker reklame og postordrekataloger.
Eehh kjøpte noe for en kamerat...heheRuneW skrev:Jooooda - bare innrøm det. Det er ikke flaut![]()