Takfeste til Panasonic PT-AE300

tommyo

0
22 Apr 2003
12
0
0
Noen som har linker eller oppskrifter på hvordan lage et ok takfeste til en PT-AE300? Har tenkt litt på å bruke Biltema høytaler feste, men blir vel ikke så gode muligheter å justere høyden, for å unngå keystone korrigering.

Eventuellt om noen som vet hvor man kan kjøpe et ok takfeste grisebillig?

17 Feb 2003
5.337
0
0
48
Skal Stativet ditt være stillbart i lengden??

Viss det skal være det så hadde eg tatt ein titt på www.unicol.com og sett på gyrolock stativet deres og lagd ein kopi. Har tenkt å gjere det sjølv viss det koster masse (venter på pristilbud).

Og viss du er snill :lol: så kan eg alltids produsere 2, går fort å lage eit ekstra når programmet først er i boks :wink: (jobber i ein 5-akset cnc fres)

mvh

Roger

tommyo

0
22 Apr 2003
12
0
0
Jolly:

Ja, må nesten være stillbar i lengden. Ser de selger noen Unicol hos komplett, men det blir nesten 3k med festeplate. Si i fra hvis du får noen gode tilbud.

Hvis du har tenkt å lage et slikt selv, så er jeg en snill gutt. :) Noe mere enn biltema item #1 + biltema item #2 + litt boring og skruer blir nok litt for avansert for meg.

Tommy

17 Feb 2003
5.337
0
0
48
festeplaten skal eg uansett lage sjølv for det tar meg 30 min og trur den koster nesten 1000 (noko som er heilt utrulig for ei lita stålplate med noken hol i).

Eg venter til eg har fått tilbudet på stativet, så bestemmer eg meg om eg skal kjøpe eller lage det sjølv.

tommyo

0
22 Apr 2003
12
0
0
Takk for tipset. Forespørsel er sendt til Lemmy, så får vi som om "tilverkar" disse ennå? :D

Tommy

tommyo

0
22 Apr 2003
12
0
0
Fikk svar fra Lemmy. Han skulle sende en i posten til meg i morgen. :D Ble 271,- i frakt, så han skulle ha 870,- SEK totalt.

Han drar straks på ferie, og er ikke tilbake før i uke 31 hvis flere tenker på å handle fra han.

Tommy

17 Feb 2003
5.337
0
0
48
Det var billig :lol:

Har du litt info om stativet?? Kva var måla på stativet i minste og lengste stilling? kan du ta eit bilde av stativet og legge ut (eller sende til meg) slik at eg får sjå korleis det ser ut :?: :?:

Dang

0
5 Mar 2003
9
0
0
tommyo skrev:
Fikk svar fra Lemmy. Han skulle sende en i posten til meg i morgen. :D Ble 271,- i frakt, så han skulle ha 870,- SEK totalt.

Han drar straks på ferie, og er ikke tilbake før i uke 31 hvis flere tenker på å handle fra han.

Tommy

Hei Tommy,

Mitt navn er Dang. Jeg vil spørre deg om du er fornøyd med takfeste til Panasonic PT-AE300 som er laget av Lemmy i Sverige.

Jeg har sett bildene, men lurte på hvilken som du kjøpte.

MVH,

Dang