Takfeste hjelp

harol

0
17 Des 2003
2.517
0
36
Stavanger
Hei, jeg trenger takfeste til prosjektor. Kan tenke meg unicol GKX (www.unicol.co.uk) feste. Men det kunne ta litt tid å få ettersom importør ikke hadde dette normalt. Kan noen anbefale noen andre takfester. Det er til en Sanyo Z2. Pris rundt 2000. De fleste takfester jeg ser rundt forbi er ikke så veldig pene (skal henge i stua og kona er kresen).

12 Sep 2003
259
0
0
harol skrev:
Jepp det så ikke ille ut. Skal sjekke med kona om det blir godkjent :roll: grei pris også.

Jeg har dette stativet til min IBM ILV300, og er svært godt fornøyd. Kan absolutt anbefales :!:

harol

0
17 Des 2003
2.517
0
36
Stavanger
Noen som vet hvor man får kjøpt denne på nettet. I stavanger var det jammen ikke lett å få tak i den. Det var Space world som solgte den ifølge grossist. Dro ned til Space world, nei den hadde de ikke og kunne ikke ta den inn da den ikke stod i katalogen fra grossisten :evil: . Men dro til bonus, og de skulle ihvertfall sjekke om de kunne skaffe den.

12 Sep 2003
259
0
0
Rusty skrev:
Di har den på hi-fi-center Kjeden.

Er nok skaffevare. Var i allefall det i Kristiansand. I disse dager skal jo ingen ha noe på lager, og i allefall ikke slik ting

harol

0
17 Des 2003
2.517
0
36
Stavanger
Var på el-kjøp idag og de hadde Vogel. Det så meget bra ut men de visste ikke prisen. Skal sjekke det opp også. Regner med å måtte bestille uansett hvor jeg kjøper.

27 Jul 2003
16.250
0
36
53
Det var et veldig pent og forseggjort takstativ :D
er nok andre produsenter som har litt å lære her

27 Jul 2003
16.250
0
36
53
ja da ja da jolly.. ditt stativ er også fint, men produsenten er noget ustabil i sine leveranser... :D sisite jeg hørte var at produsenten var gått konkurs og all videre produksjon var opphørt :wink:

17 Feb 2003
5.337
0
0
48
jfinneru skrev:
ja da ja da jolly.. ditt stativ er også fint, men produsenten er noget ustabil i sine leveranser... :D sisite jeg hørte var at produsenten var gått konkurs og all videre produksjon var opphørt :wink:

:lol: :lol:

Ei fjær blir fort til 10 høns ;)

4 Des 2003
10.246
2
38
Rusty skrev:

Det førstnevnte festet så jeg i nyeste lyd og bilde til 995,- svenske kroner.

Det blir ca 912 norske.
Husker ikke nettadressen nå, men mener at annonsen stod på side 80 og noe.
(Jeg har et eseløre på side 90 og det var rett før det annonsen stod)

Nå spørs det jo hva prisen blir hvis man må spandere på seg frakt og tollgebyr, men for folk nær grensen er det vel post restante som duger.

harol

0
17 Des 2003
2.517
0
36
Stavanger
Da er Vogels festet i hus, hengt opp halvparten, men så finner jeg ut at det ikke passer til Z2 :evil: drit, er rimelig #¤#%#" nå. Vet noen hvilke skruer som skal i Z2 såvidt jeg kan se er det M6 skruer som passer. Det som følger med er M3,M4 og M5X21. M6 skruer går ikke gjennom festet som skal ned i prosjektoren en gang. Så nytter ikke å kjøpe nye skruer!! Noen som har noen råd. Regner med jeg må returnere den og gå for Rusty sitt forslag.