Står det så dårlig til med forumet-

Qrt

0
9 Feb 2006
4.524
15
38
- at det ikke er moderatorer her lengre?
Har bare fått opp en endeløs mengde av tråder med drit/spam i flere dager her nå.

Saarg

0
3 Apr 2007
723
52
28
Jeg har ikke sett noe spam i det hele tatt her og vært inne rundt 2 ganger daglig.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.477
283
83
45
www.avforum.no
Sorry, er noen spambots som har klikka på AVforum.com-delen (inaktiv p.t.), har slettet det meste nå... Normalt skal du ikke se dette som norsk bruker da, greit å bare melde deg ut av alle brukergrupper med unntak av Norge?

Qrt

0
9 Feb 2006
4.524
15
38
Sorry, er noen spambots som har klikka på AVforum.com-delen (inaktiv p.t.), har slettet det meste nå... Normalt skal du ikke se dette som norsk bruker da, greit å bare melde deg ut av alle brukergrupper med unntak av Norge?

Aldri meldt meg inn i en gruppe, så da skal man vel helst ikke trenge å melde seg ut av noen?

21 Okt 2003
1.598
5
38
Er da nok spam i dag også. Er så gøy å lese inne her når det er så lite liv og halvparten er spam.

lygren

Grunnlegger
Medlem av ledelsen
11 Des 2002
43.477
283
83
45
www.avforum.no
Er da nok spam i dag også. Er så gøy å lese inne her når det er så lite liv og halvparten er spam.

Tydelig at spambottene har funnet en ny måte å registrere seg på hos oss, vi får prøve å få oppdatert antispamreggen vår ASAP...! I mellomtida er det flott om folk rapporterer spam så kjapt som overhode mulig, så skal vi få kicka bottene ut fortløpende...

20 Nov 2008
13.877
84
48
Tydelig at spambottene har funnet en ny måte å registrere seg på hos oss, vi får prøve å få oppdatert antispamreggen vår ASAP...! I mellomtida er det flott om folk rapporterer spam så kjapt som overhode mulig, så skal vi få kicka bottene ut fortløpende...
Ja dette er jo overalt her inne nå ser det ut til.
Trodde først det var bare i min tråd , men ser det er ganske utbredt nå ...:(