Spotify Connect på Hegel H120

19 Aug 2006
633
0
16
Har akkurat kjøpt en Hegel H120 som jeg tenkte å bruke bl.a til Spotify Connect. Den støtter ikke WiFi, men har en ethernet-inngang. Jeg har dessverre ikke anlegget mitt i nærheten av en kablet utgang eller bredbåndsruter. Er det noen måte å kople den til på? Kan jeg f.eks kjøpe Google Mesh WiFi pro, og kople Hegelen til Ethernet-porten der? Eller må den være tilkoplet en enhet som igjen er "hardwired" til bredbåndslinjen?

Danke

0
4 Aug 2007
12.504
264
83
Har akkurat kjøpt en Hegel H120 som jeg tenkte å bruke bl.a til Spotify Connect. Den støtter ikke WiFi, men har en ethernet-inngang. Jeg har dessverre ikke anlegget mitt i nærheten av en kablet utgang eller bredbåndsruter. Er det noen måte å kople den til på? Kan jeg f.eks kjøpe Google Mesh WiFi pro, og kople Hegelen til Ethernet-porten der? Eller må den være tilkoplet en enhet som igjen er "hardwired" til bredbåndslinjen?
Jeg skulle tro at mesh med kabel funker, men jeg er ikke sikker. Spotify krever ikke mye signal.

Hegel har god kundeservice ryktes det og svarer kanskje både på telefon og Mail..

einis

0
6 Jan 2004
16.158
12
38
evt skaffe en billig streamer som er trådløs med optisk ut. men har ikke roon om du har planer om å bruke det.

Danke

0
4 Aug 2007
12.504
264
83
Argon Solo har støtte for Roon og Spotify connect samt blåtann har ikke ethernet kontakt men wifi, eneste den mangler er Tidal Connect, den har istedenfor Chromecast og Tidal i cd kvalitet.
Den spiller også av hi rez fra Poweramp og Jriver som jeg har på mobil og iPad.

Legger til at jeg er veldig fornøyd med den med unntak av at den ikke har Tidal Connect.