Spørsmål HDMI kabel

9 Feb 2015
17
0
1
Hei,

Jeg driver å flytter om litt på TV (philips 46" 9704) og resten av AV utstyret. Det vil si at alt blir plassert ca. 12 -13 meter unna TVn. En hjemmekinoreciever Denon AVR-X2100 har tilkoblet Apple TV, PS, satelitt osv og så en felles HDMI kabel fram til TV.

Har forhørt meg litt rundt om ang tips til en OK/bra HDMI kabel som ikke koster skjorta som gir greit bildet ut fra det utstyret jeg har.

Noen som har erfaringer eller tips?

Danke

0
4 Aug 2007
12.347
198
63
Hei,

Jeg driver å flytter om litt på TV (philips 46" 9704) og resten av AV utstyret. Det vil si at alt blir plassert ca. 12 -13 meter unna TVn. En hjemmekinoreciever Denon AVR-X2100 har tilkoblet Apple TV, PS, satelitt osv og så en felles HDMI kabel fram til TV.

Har forhørt meg litt rundt om ang tips til en OK/bra HDMI kabel som ikke koster skjorta som gir greit bildet ut fra det utstyret jeg har.

Noen som har erfaringer eller tips?
Kommer litt an på hva slags oppløsning og innstillinger du vil bruke, full HD eller 4k. Mange varianter av 4k også...

13 meter er litt langt, Du kan gjerne prøve først med en rimelig, feks noe på Kjell etc men er ikke sikker på om de takler ellers anbefaler jeg Supra.

Mulig du trenger Optisk avhengig av settings, om du ikke vil bruke Supra til over 2000kr kan du prøve den som er nevnt i -Ikke betal for mye for HDMI- tråden, kommer på litt over 1000kr med moms/skatt på Amazon.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Sist redigert: