Skru AV timer for avslåing av LG OLED C6V?

28 Jan 2005
9.194
57
48
Jeg er så lei av den timeren som slår av TV'en etter 8 timer. Går det ikke an å skru den helt av?

28 Jan 2005
9.194
57
48
Nå har jeg vel snart hatt TV'en i 2 år, så burde vel være over den perioden... (Men det er vel ikke denne TV'en du har...?)

28 Jan 2005
9.194
57
48
Eco er AV. Dvaletimer er AV, Slå på og slå av er AV, så skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre...

ask4me2

0
Medlem av ledelsen
11 Aug 2004
14.902
30
48
Fordi LG er LG og menyen er stort sett lik.

LG og LG når det er snakk om LCD LED UH 850 vs OLED C6V så er det kan nok være noen forskjeller.

[Spekulasjons modus] Oled har jo mer følsomhet for inn-brenninger av statisk info og LG kan nok ha lagt inn en slik 8timers auto off som ikke LCD LED modellen har [/spekulasjons modus]

Eco er AV. Dvaletimer er AV, Slå på og slå av er AV, så skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre...

Har ikke funnet noe om denne 8 timers auto off jeg heller, har det noe å si om man bruker fjernkontollen til å skifte kanal eller justere volum eller noe?

28 Jan 2005
9.194
57
48
Jeg bruker ALDRI fjernkontrollen. Jeg ser 99.999% av tiden satellitt, og bruker kun fjernkontrollen til den.

GeirJK

Medlem
17 Feb 2022
1
0
1
Auto slå av etter 4-8 timer.
For de som har en OLED fra LG TV holder det ikke å slå av bare timere for å hindre at TVn slår seg av etter 4-8 timer.
Følgende framgangsmåte ligger litt skjult i menyen. Velg: alle innstillinger - Støtte - OLED care - Enhetens egenpleie - Strømsparing - Slå automatisk av - velg "av" (skjermen blir mørk et øyeblikk)
Dette gjelder for de nyeste webOS. Noenlunde samme framgangsmåte finnes på litt eldre modeller.