Så, 3040'n ble hentet av en kar i dag. Det ble faktisk ganske mange som var seriøst interessert i den de siste to dagene. Snodig at det var ganske stille første uka med to-tre henvendelser, mens på søndag så ramla det inn meldinger. Så om han som henta den i dag ikke hadde tatt'n så hadde jeg to til som ventet på å få ta over dealen hans.
Anyway, jeg tror jeg skal leve mange år med 3070'n altså.. Som sagt så er det ikke mye jeg legger merke til i hverdagen, men nå skal jeg banne litt i kjærka og si at.. Det ER digg med innebygd DAB altså..! Jeg har levd mange år på landevegen og har alltid hørt mye på radio, og å det nå på sommeren ha radioen på på stua mens jeg fikler med RC på terrassen eller samme hva jeg driver med.. Det er digg assa!!
Jo, åsså har jeg selvfølgelig kjørt opp oppløsningen på NUC'en til 4K for å teste det, og det er ingen problemer what so ever. Akkurat den biten funka på 3040'n også, men den var mer sær på kablene samt at HDCP 2.2 var jo ikke der, så jeg måtte bruke ARC som nevnt tidligere.
Men nok prat, i morgen reiser vi bort noen dager igjen bare jeg og frøkna mens kidsa får være alene hjemme(max-volum blir selvfølgelig skrudd ned..), over helga er det hverdagen igjen med jobb, mens utover høsten når kveldene blir mørkere så skal jeg ta en kveld å finjustere lyden igjen, det gledes!