Er nok mer futt i svsen ja. Spesielt hvis du ikke har plass til flere.Ja jeg vet ikke om jeg gidder å prøve med Ikon subbene, for egentlig har jeg kun plass til en sub, og da er det nok den som er det beste alternativet her..
Så absolutt. Det lille jeg har fått hørt på de så er jeg kjempefornøyd.Og ellers ? Fornøyd med Mentor 8 ?
God bedring!Så absolutt. Det lille jeg har fått hørt på de så er jeg kjempefornøyd.
Jeg ble syk rett før jeg fikk kjøpt disse greiene her og har vært inn og ut av sykehus og sengeliggende når jeg er hjemme, så det er ikke stort jeg har fått gjort med det annet enn å fått mentorene på plass og koblet de til rotelen og kjørt en kjapp kalibrering.
Men jeg føler at mentorene er i en annen klasse enn B&W senterkanalen sånn at jeg tør ikke pushe på full pupp i redsel for å komme til skade for å overbelaste senteren som jeg tenker å selge.
Og det er eneste forskjellen?Hadde det vært MK2 vil jeg anta det hadde kommet frem på den hvite lappen i høyre hjørnet øverst.
Jeg vet ikke med suben, men hvertfall de gulvstående høyttalerne fikk oppgraderte basselementer.Og det er eneste forskjellen?
Da må jeg prøve å få den frem for et bedre bilde da.
Er et par stk som viser interesse, så greit å få med all info.
Subbene ble solgt før jeg rakk å si fredagstaco, så det spørs om jeg priset de for lavt..
Men nå venter jeg egentlig på å få i hus mentor vokal som senterkanal og så er jeg fortsatt litt usikker på om jeg skal gå for mentor 2 eller mentor lcr som bakhøyttalere. Det lå/ligger noen Mentor 2 på finn, men de er så stygt behandlet og har feil farge at de måtte jeg nesten fått betalt for å dra i hus, men sånn på papiret så ser nesten det ut som en vel så bra løsning som LCR, eller tar jeg helt feil nå?
Høres ut som du har en god plan. Regner med rotelen var ment på center ht.Noen tanker..
Jeg kjører pr i dag ARC fra TV til Yamaha
4K-spilleren er koblet i TV'n for å ha støtte for VBR eller hva det heter(ikke at jeg kanskje trenger det men)
Fra Yamaha Receiver er tanken å kjøre signal til DENON 275BEE'ene som effekt til fronter og signal til Rotel 1582mkii som effekt til fronten.
Så bruker jeg effekt fra Yamahaen til bakhøyttalerne. Dette har fungert greit med B&W'ene, så håper det vil funke med de nye høyttalerne når de kommer i hus også.
Men! Jeg har jo en NAD 265 også, er den best å bare glemme her? Eller?
Eneste tanken er at jeg har lekt med å bruke den når jeg kun skal ha stereo-lyd og ikke trenger Yamahaen, for såvidt jeg har skjønt så gir denne en veldig god musikk-sound med dette oppsettet.
Jeg vet jo ikke hvor mye, eller om det i det heletatt ville blitt brukt, men litt tankespinn er jo lov..
Noen innspill?
![]()
NAD 165'n har faktisk egen sub-utgang, men har kun phono -inn og utganger. Så det ville blitt en ren musikk uten bilde-løsning..Høres ut som du har en god plan. Regner med rotelen var ment på center ht.
NAD Forforsterkeren hadde jeg nok droppet hvis den ikke har prossesor pas trougth eller hva det heter. Vil heller ikke få med sub hvis man spiller stereo på den måten![]()
Du får ikke justert avstand på subben i NADen, så det vil ikke bli optimalt selv om det er utgang for det.NAD 165'n har faktisk egen sub-utgang, men har kun phono -inn og utganger. Så det ville blitt en ren musikk uten bilde-løsning..
Nei jeg får legge den død tenker jeg og heller bare komme meg i form til å koble sammen slik jeg hadde tenkt, med rotelen på centern ja som du sier.
Gleder meg veldig til å få på plass frontrekka komplett![]()
Ingen dum forsterker det der. Eventuelt se etter en C368 som er endel rimeligere. Man børr ha hdmi kort i den i tillegg hvis den skal kobles mot tv, men det er å få kjøpt enda tror jeg. Har selv en C368 som er har vært brukt på B&W tak ht på hobbyrommet. Funker fint i det rommet ihvertfall. Skal settes opp på trimrommet til kona. Må bare bygge HT først.Denne er kanskje ikke så dum?![]()
NAD C 388 med BluOs modul
Som ny. Er koblet opp til BW CWM 7.4 og kan lyttes til. Orginal emballasje og kvittering følger med. Kan sendes. Bluesound C388 Forsterker Integrert Dacwww.finn.no