tldng skrev:
Må si meg enig... Treigeste filmen jeg noen gang har sett. Hele historien kunne blitt fortalt like godt på 15 minutter.Skalle skrev:Føkk, Valhalla rising, som fikk terningene til å gå amok, det er vel dårligste filmen jeg har sett noensinne. så mye for filmanmeldere.
filmer som får terningkast 6 er ofte for sære til å fungere som underholdning. 5'ere er som regel veldig bra filmer, 4'ere er gjerne også bra, men ikke slik at de huskes spesielt. 3'ere kan være grei hjernedød underholdning, men som oftest bare vas. 2'ere er helt håpløse, men noen ganger morsomme, men 1'ere er absolutt verd å se.Apollyon skrev:Må si meg enig... Treigeste filmen jeg noen gang har sett. Hele historien kunne blitt fortalt like godt på 15 minutter.
Danke skrev:![]()
Ghost in the shell(redux)
Har såvidt nevnt denne før, men den fortjener å nevnes igjen.
Dette er en nydelig anime scifi. Helt nydelige lange scener. Filmen er litt i samme gate som Bladerunner.
Dette regnes for å være den nest beste anime som er laget.. etter Akira.
Nå er den pusset opp på bluray og er at absolutt must i samlingen.
Jeg gir lett denne terningkast 6.
Shallow_ skrev:Mener du 4 discer ? Firefly fikk ikke én sesong engang. B5 går over 5 sesonger. Andre bra er feks Startrek Enterprise som gikk 4 sesonger.
tldng skrev:
sirant skrev:premiere på canal pluss hd idag!
Har sett 2 første episodene nå... spanandeBoGGis skrev:Har tatt en sniktitt på denne og det virker som en sinnsykt bra serie! FØLG MED PÅ DEN I KVELD! Ellers kan jeg også nevne at interessen ble såpass stor at bøkene skal bestilles!
Truls skrev:Kan meddele at Dr.Who (2005) har startet sesong 7.. har sålangt kommet med to vanvitig fengende episoder.
Truls skrev:Kan meddele at Dr.Who (2005) har startet sesong 7.. har sålangt kommet med to vanvitig fengende episoder.
bulken skrev:Hmm.. hørt en del om den der serien. Kan du gi en kort beskrivels? Feks. Sjanger!?