Rubens Hifi - Ny center, sub, bakhøytalere, bilder på vei:D

12 Sep 2009
105
0
0
Truls skrev:
Du kan lage en selv, av gjengestenger og treplater. Er en på forumet hær som har laget en, men jeg finner ikke tilbake til den posten:S

Begynte faktisk å tegne opp en tv benk, men det hadde kanskje vert en idè med en hylle. Takk for tipset:D

C30

0
24 Jan 2009
4.072
0
0
Takker for en fin filmkveld og gode boller :-D

Neste gang er det Erlend sin tur..

12 Sep 2009
105
0
0
Nå er ny forforsterker en del av mitt anlegg:D Noen som har erfaring?

I dag kunne jeg ønske en gammel Jadis preamplifilder PJ 30 og dens strømforsyner velkommen til mitt HIFI anlegg. Lyd kvaliteten skjøt i luften, det ble helt sinnsykt bra.

Er det noen som har erfaring med Jadis? Og kanskje også også PJ 30?

C30

0
24 Jan 2009
4.072
0
0
Rub1saxofon skrev:
I dag kunne jeg ønske en gammel Jadis preamplifilder PJ 30 og dens strømforsyner velkommen til mitt HIFI anlegg. Lyd kvaliteten skjøt i luften, det ble helt sinnsykt bra.

Er det noen som har erfaring med Jadis? Og kanskje også også PJ 30?

Gratulerer :-D

Dette må testes, har du tid i helgen??

12 Sep 2009
105
0
0
Takk

C30 skrev:
Gratulerer :-D

Dette må testes, har du tid i helgen??

Takker, har nå tatt det ned igjen. Det begynte å bromme i høytalerne når jeg hørte på. Skal sette det opp igjen når effekt trinnene som hører til er tilbake fra reperasjon. Men nå har jeg fått ett sett med surround høytalere vår onkel. Epos center og sony surround høytalere og sub. Det ble ganske bra. Pappa nærmer seg også i mål med kinoen i musikk stuen:D

12 Sep 2009
105
0
0
C30 skrev:
Hvilke komponenter vurderer han??

Blir gøy når alt er på plass :)

Foreløpig blir det testings med en Yamaha Rx-v630RDS, og rør effektene på frontene;) HAn har kjøp Panasonic DMP-BD80 til blu-ray, og prosjektor med 1080i:D Sony SS-MS835 brukes som center og bakhøyalere, jeg bruker også SS-MS835 som bakhøytalere;) Han trenger ny center da, men jeg og han bytter på en Epos ELS 3C og en Sony SA-WMS835 Sub for tiden. Tanken videre blir ny receiver. Jeg er bedre enn han på den fronten foreløpig, og bortsett fra det at han ikke får master lyd, og at hen mangler litt kraft til center, så er det blitt ganske bra:D

12 Sep 2009
105
0
0

C30

0
24 Jan 2009
4.072
0
0
Gleder meg til å teste det en gang (Hint Hint;-))

Hvilken projektor han har kjøpt? kan ikke se at du har skrevet det.

C30

0
24 Jan 2009
4.072
0
0
Hei, takk for i går.

Hvordan går det med veggen? Får vi se noen byggebilder??