Hei ,kjøpte nylig en ny lampe til min epson eh-tw4400 . Den har nå gått ca 200 timer og jeg reagerer på att den har ett litt rosa skjær over venstre side av bilde Nederste 1/4 av bilde er værst. Ikke synlig ved vanlig film men synes godt på statisk hvit bakgrunn. Er dette en defekt ved lampen? Rett etter att jeg fikk den hadde den en dag hvor den også virket som om spenningen gikk litt opp og ned på den, lysstyrken skiftet merkbart hvert 3 sekund kanskje men dette gikk over etter et par dager.
Det er 6 måneder garanti på den men jeg vet ikke om det er noe galt med den, er bare bekymret for at det er en mandagsmodell som kommer til å ryke kort tid etter at disse 6 måneder er over. Kjøpte denne projektoren brukt ferdig kalibrert av Gorm i følge selger, har ikke endret noe på instillinger siden lampeskifte.
Det er 6 måneder garanti på den men jeg vet ikke om det er noe galt med den, er bare bekymret for at det er en mandagsmodell som kommer til å ryke kort tid etter at disse 6 måneder er over. Kjøpte denne projektoren brukt ferdig kalibrert av Gorm i følge selger, har ikke endret noe på instillinger siden lampeskifte.