Huff ja. Du får ha lykke tilFaen ikke bare bare... Inntekten er refusert som fytt i katta... Men det står ikke på lysten... Får se
Ny tur til Kongsvinger nå. Håper jeg får ut pinnene i handen!

Huff ja. Du får ha lykke tilFaen ikke bare bare... Inntekten er refusert som fytt i katta... Men det står ikke på lysten... Får se
Ny tur til Kongsvinger nå. Håper jeg får ut pinnene i handen!
Takker Christian.Heldig du. Får gratulerer med ny DAC da. Kos deg!![]()
Så spennende ut de talerne der. Gøy med selvbygg! Har bare drevet med passiv deling selv, men skal kjøre aktivt på nye frontene mine. Veldig spent på det og tror det blir skikkelig artig, men kan jo fort bli som du sier at man bare ender opp med å justere. Må lære nye ting også siden ampene jeg skal bruke har innebygget dsp. Hadde det vært minidsp hadde det jo vært en "lek". Går nok fint når jeg får satt meg nedDe siste dagene har jeg fått leke med et par høyttalere uten delefilter. Det har vært en svært morsom tid. Det er utrolig så mye en 0.5 db har å si på voicing.
Fikk satt opp høyttaleren rimelig fort da konstruktør hadde noen ideer om hvor man skulle dele. Men det å sitte å dra litt i spakene på bass og diskant var node gøy å utfordrende. Siste timene i går så satt jeg faktisk å justerte for hver låt... Så ja har man muligheten så.... Litt usikker på om dette var noe for meg siden man blir sittende å endre hele tiden.
Men at man kan få god lyd ut av en liten pott kroner om man får hjelp til å kjøpe elementer og designe /lage kabinett er helt sikkert.
Vis vedlegget 245700
Vis vedlegget 245701
Spennde prosjekt det du holder på mrd. Lærte mye på ett døgn med minidsp. Så om jeg skulle gjort det med et annet system så hadde det nok tatt lenger tid.Så spennende ut de talerne der. Gøy med selvbygg! Har bare drevet med passiv deling selv, men skal kjøre aktivt på nye frontene mine. Veldig spent på det og tror det blir skikkelig artig, men kan jo fort bli som du sier at man bare ender opp med å justere. Må lære nye ting også siden ampene jeg skal bruke har innebygget dsp. Hadde det vært minidsp hadde det jo vært en "lek". Går nok fint når jeg får satt meg ned![]()
Ja er spennende hos megSpennde prosjekt det du holder på mrd. Lærte mye på ett døgn med minidsp. Så om jeg skulle gjort det med et annet system så hadde det nok tatt lenger tid.
Dog så er 1-2 ordens filer det samme uansett hvilket program man bruker.. Så tipper det gjelder å finne ut hva man trykker på først og fremst.
Ble sittende å spille musikk igjen med Ø Audio Icon idag. Greit med en pause fra de, men gud bedre så digg det var å få de på igjen. Håra på armen røyste seg....
Blir romjul lytting her hos med 26 des om det kommer litt folk. Johnny skulle prøve å få til en tur. Bare å komme du også om du har mulighet. Ta med far også..![]()
Når du må legge filter oppå filter så ser jeg at det blir utfordrende.. Hos meg skjer det mellom 12 - 18 i utgangspunkt.. Kan nok holde på utover lenger, men måtte sette en tid da flere er opptatt på kvelden.. Velkommen er duJa er spennende hos meg. Gleder meg skikkelig. Minidsp er fin og bruke. Tukla mye med det. Har sittet litt med hypex sin dsp og funnet ut mye. Skal ha tredje ordens filter og da var det litt mer jobb. Måtte legge først et 1ordens uten q og så et 2 ordens oppe på den med q 0.71 mener jeg. Mulig det var motsatt. Uansett litt å lese på. Printet ut manualen på jobb, så klar når jeg får satt meg ned.
Tror jeg er opptatt med julelunsj hos mor og far på starten av dagen, men brodern skal vel til Gardermoen iløpet av den dagen, så når kl tenkte du? Takk for innbydelsen
Ser hva vi får til. Kan nok bli litt snaut med tid og du er sikkert forsynt utpå kvelden. Hører fra megNår du må legge filter oppå filter så ser jeg at det blir utfordrende.. Hos meg skjer det mellom 12 - 18 i utgangspunkt.. Kan nok holde på utover lenger, men måtte sette en tid da flere er opptatt på kvelden.. Velkommen er du
Forsynt... Jau nok mat har jeg.... We bare å sende en mld til meg om intr er der. Jeg blir sittende der oppe utover kvelden. Skal ingen plass før køya skrik etter meg.Ser hva vi får til. Kan nok bli litt snaut med tid og du er sikkert forsynt utpå kvelden. Hører fra meg![]()