Siste plata for i kveld.
Musikk ass, det er virkelig noe ganske så fantastisk.
Musikk er den beste medisin
Siste plata for i kveld.
Musikk ass, det er virkelig noe ganske så fantastisk.
Pluss for originalt Rack, kan fylles med øl for bedre stabilitet.Vis vedlegget 244244
Vente på at hu hjemme skal bestemme seg for farge på veggene anlegget...Har musikk og på langveggen så låter det helt greit. Får ikke nåyja lenger nå.
Haha, ja det var en god ide. Spørs bare om det ikke blir litt problemer med å få tak i pilsen etterhvert som timene går..Pluss for originalt Rack, kan fylles med øl for bedre stabilitet.![]()
Nei, men gjør ikke det. Fungrer greit nå mer nærfelt lytting. Så får bare kose meg med musikk fremover. Utstyrjaget kommer nok det. Får vente til jeg et på plass i ny bolig.Trenger ikke TV når man har vinyl![]()
Gratulerer med oppussingen! Syns du gjorde riktig i å bruke litt penger på racket for å få vist frem utstyret skikkelig![]()
Virkelig flott anlegg og drømmehøytalere.....Takker!!
Ja jeg er helt enig med deg. Det ser bare så flott ut. Kjempefornøyd er jeg.
Den er så nydelig den Marantz at jeg tror det er kult med to LP snurrere om du har råd til å beholde den, med to forskjellige nåler.....Ja det holdt liksom ikke helt med bruskasse lenger.
Ja takk for det. Jeg er veldig glad i disse høyttalerene. Så de blir nok stående en stund.
Nå er jeg uten vinyl, PU på marantz snurra ble montert av i går. Den skal på den nye hoved spilleren. Når den kommer. Så må finne meg en billig mm PU. Evnt så vurderer jeg å selge marantz. Men kjenner jeg er veldig usikker på akkurat det.
Så mye spilleglede som den har. Men så spørst det jo hvor mye den blir brukt da, når den nye er på plass.
Vis vedlegget 244965