Tenkte jeg skulle skrive litt om dette drømmerommet mitt. Altså min drøm om eget lydrom har endelig blitt oppfyllt etter å ha plaga samme dama med høyttalere, forsterkere, cd spillere kabler, subber osv i over 10år. Og hun er fortsatt på plass. Etter at rommet ble ferdig så er både jeg og hun langt mer fornøyd. Hun får ha stua vår fri for alt det som hører med til musikkavspilling, og jeg får sette opp ting slik det låter best. Hun er glad i musikk hun, det er ikke det, men liker ikke alle de boksene som skal til. Men hun forstår hva jeg holder på med og hun opplever forskjeller og at det er nødvendig å oppgradere innimellom. Og jeg har fått høre det om jeg har bommet på en oppgradering.
Har mye jeg kunne ha skrevet om veien frem til de siste 3 årene. Da vi kjøpte hus, men kan fortelle om det senere om det er intr for det. Man kan si det har vert en lang og kronglete vei. Mye komponenter inn og mange komponenter ut. Og jeg har måttet jobbet hardt for å finasiere dette, og har hele tiden hatt et rimelig stramt budskjett. Så veien har vert lang. Og da er det ekstra morsomt at det har blitt så bra som det har blitt her. Skryter kanskje litt mye nå, men jeg føler i vertfall at jeg er svært fornøyd.
Har mye jeg kunne ha skrevet om veien frem til de siste 3 årene. Da vi kjøpte hus, men kan fortelle om det senere om det er intr for det. Man kan si det har vert en lang og kronglete vei. Mye komponenter inn og mange komponenter ut. Og jeg har måttet jobbet hardt for å finasiere dette, og har hele tiden hatt et rimelig stramt budskjett. Så veien har vert lang. Og da er det ekstra morsomt at det har blitt så bra som det har blitt her. Skryter kanskje litt mye nå, men jeg føler i vertfall at jeg er svært fornøyd.
Sist redigert av en moderator: