1 pk.130 oz. Popcorn Butter Tub - 14 CountQPVision skrev:Ser at forslaget mitt kom igjennom:smile: Går det an å bestille popcorn bøtter? Kunne tenkt meg en del av de! Evt. pris?
Britax skrev:Sweet!
Går dette bra blir det vel flere norske bestillinger på popcornpopper![]()
totto skrev:http://www.popcornpopper.com/19114.html MÅ jo bare ha denne i kinoen da![]()
Inntil videre får jeg vel nøye meg med en sånn enkel fra OBH Nordica.. Noen som har testet den forresten?
poppiuz skrev:Nå har jeg lagt en bestilling på følgende:
1 pk x 4 Real Theater Popcorn Popping Oil
3 stk. Popcorn Salt - 24 oz Jar
3 stk. Zesty Cheese Seasoning
1stk. Whirley Pop Theater Spice Seasoning Sampler
2 stk. Butter Flavored Popcorn Topping
1 pk.130 oz. Popcorn Butter Tub - 14 Count
Subtotal 113.71
Shipping 17.43
Tax 0.00
Total 131.14
La den på www.popcornpopper.com
poppiuz skrev:Inntil videre får jeg vel nøye meg med en sånn enkel fra OBH Nordica.. Noen som har testet den forresten?
r0ver2 skrev:Hva med å høre med den lokale kinoen? Er jo mulig dem er litt kule og lar deg kjøpe "råvarer".
Jens123 skrev:Går vel an å finne et par ting i butikken også? Mixe å trikkse litt;-) Når jeg blir lei av popcorn smaken dryser jeg litt piffi på:mrgreen: Så vender jeg tilbake til den gode gammle smaken når jeg blir lei av piffien! Hehe..
arctic_celi skrev:Ja, har du noen andre gode forslag? Piffi er jeg greit... men har litt lyst på mer oste smak... smørsmak... noe i den retningen![]()
poppiuz skrev:Jeg prøvde å slenge margarin oppi popcornet for noen år siden. Ingen "høydare"![]()
ht-express.com så ganske greit ut det, men så utrolig lite oversiktlig webside. Fikk akkurat bekreftet at beløpet var trukket fra visa'n så dette ser ut å gå fint.
Skulle så gjerne hatt en Butter Despenser.. Men $300 da :???: