Passion of the Christ

dvdtom

Medlem
23 Jun 2003
1.361
0
0
Noen som skal se Mel Gibson`s vision av Jesus siste timer?

Hadde selv ikke tenkt å se denne, men etter all omtalen den har fått i media den siste tiden, har nyskjerrigheten min vokst for hver dag, så det blir nok en tur på kino når den kommer.

Pogwaq

Medlem
23 Okt 2003
13.811
0
0
www.barsk.org
Den har jeg ventet på siden jeg først hørte om den. Tar meg en tur på premieren hvis jeg får akseptable billetter.

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
52
med så mye omtale så er vel dette en film man må få med seg. kanskje ikke en film man gleder seg til å se. passer vel heller ikke til en romantisk aften...

martin

Medlem
2 Des 2003
5.514
0
0
Var det den de prestene diskuterte på tabloid (eller noe sånt) som voldig når de hang Jesus på korset?

Mastiff

Medlem
16 Jul 2003
5.792
0
36
Stemmer det. Jeg venter til dvd-en kommer, så jeg kan få sett blodet med fargefiltrert Barco! :twisted: Det går faktisk an å se den som en ren voldsfilm også, en kjenning i USA som liker sånt, sa at han likte den bedre enn Cannibal Holocoust! :shock:

jfinneru

Medlem
27 Jul 2003
16.250
0
36
52
mastiff, du skal være glad du ikke har oversettingsjobben på denne filmen.. hebraisk, latin og et språk til 8)

Mastiff

Medlem
16 Jul 2003
5.792
0
36
Arameisk, tror jeg. Men den har engelsk manus, så det går nok. :D Nei, jeg holder meg nok til enklere saker. Holder akkurat nå på med en film til DVD som virker som en annen variant av 6th Sense - The Gathering. Stilig!

9 Mar 2003
15.104
0
0
47
www.hooters.com
Seriøst.

Det er jo ingen av dere som skriver den beste grunnen til å se denne filmen:

Monica-Bellucci-21.jpg

Bakgrunnsbilde av mora til Jesus:

http://www.theplace.ru/archive/monica_bellucci/img/digi_S49_Monica_Bellucci.jpg

Ikke kom å si at hun ble gravid av seg selv. Med et slikt utseende vil jeg tro halve jerusalem hadde våte drømmer om henne.

roffe

Moderator
24 Apr 2003
25.146
0
0
www.invelos.com
Mastiff skrev:
[...]en kjenning i USA som liker sånt, sa at han likte den bedre enn Cannibal Holocoust! :shock:
Cannibal Holocoust er jo en spekulativt dårlig film. Den mangler story, har lite eller ingenting med kannibalisme å gjøre, og det ekleste er at de spiser noen dyr tilnærmet levende. Det mest misvisende med den filmen er tittelen. Styr unna.

La oss komme oss tilbake til temaet. Det er synd at de fjernet den første traileren. De nye viser jo ingenting av råskapen i filmen, den bare hinter. Sånn sett funker den nok bra som trailer, men det er nok en del kristne pensjonister som kommer til å sette krumkakene i vrangstrupen av denne filmen... :twisted:

polkalizer

Medlem
4 Jun 2003
3.211
0
0
46
www.healthyboy.no
Jeg venter til denne kommer på et nytt format som heter vcd-cam. Det skal visst være bedre enn d-vhs, og kommer på hele 2 cd'er! Har fått tilbud om å kjøpe for bare 150,-!!! Fett og sykt på samme tid :D Er det noen som vet om det stemmer at dette funker med min discman? Det var visst bare å plugge rett i tv'en.

9 Mar 2003
15.104
0
0
47
www.hooters.com
polkalizer skrev:
Jeg venter til denne kommer på et nytt format som heter vcd-cam. Det skal visst være bedre enn d-vhs, og kommer på hele 2 cd'er! Har fått tilbud om å kjøpe for bare 150,-!!! Fett og sykt på samme tid :D Er det noen som vet om det stemmer at dette funker med min discman? Det var visst bare å plugge rett i tv'en.

Er du full? :shock:

megavolt

Medlem
24 Sep 2003
745
0
0
Tror ikke jeg gidder å se den, liker ikke blod når det blir for realistisk :oops:

Spesielt det der med at man ser nagler blir spikra gjennom armene når jesus henger på korset :shock:

EDIT: Når jeg utaler meg så pysete burde jeg kanskje endret signaturen litt ;)