Nyttige linker for DIY.

soal

0
12 Sep 2007
174
0
16
Finer

Fant et firma i Tyskland som selger decoflex, samme som Oslo finerfabrikk tilbyr til privatsalg, men omtrent til halve prisen. Har ikke prøvd å handle derfra, men står på sida at de sender til Norge.

modulor: HOME

soal

0
12 Sep 2007
174
0
16
Er helt sikker på at det er billig. Trengte finer til et prosjekt jeg holder på med nå, hos oslo finerfabrikk måtte jeg betale 2300,- for et ark med eik decoflex. Det var helt umulig å få kjøpe vanlig finer. Hos norsk finerimport koster et ark lignaflex ca 1100,- for eik.

Modulor tar 87,50 euro for eik, og 21 euro i frakt. Med dagens kurs blir det ca 950,- Blir sikkert mva på toppen der, men tysk moms skal trekkes fra først. Så prisen blir ikke så aller verst.

Alt i alt er ikke prisen hos norsk finerimport mye høyere, men vet ikke om det er kvalitetsforskjeller mellom de to typene med finer.

soal

0
12 Sep 2007
174
0
16
teddytusen skrev:
Aha. Såg det britiske flagget og leste det som pund og ikke euro. ;)

Da hadde det ikke vært så billig nei. Men synes det er ille at oslo finerfabrikk tar ca 3 ganger så mye for samme produktet.

27 Des 2005
24.925
0
36
Nordfjord
He he he. Ble mye sono der gitt... ;) Har vi ikke noen ferdige DIY forsterker-prosjekt da?

Kommer til å rydde litt når det kommer flere på plass. Hvertfall dele opp ht/sub/forsterker. :)

19 Feb 2007
8.434
0
36
Ikke for å være frekk men:

ser at du ennå ikke har lagt til linkene Razortec kom med,
kanskje jeg skal ta på meg å lage en samletråd for prosjektene om du synes det blir for mye å holde styr på?

du tar jo tross alt for deg et ganske bredt område her :)