Jeg kunne ikke venter, da kjøpt jeg en X5900 Fra Avbutikken kalibrert og med en Panasonic 420, til en fint pris. da venter jeg til generasjon 2 eller 3 av 4k projektor fra JVC.
Kanskje bare en vinn / vinn egentlig, Jeg får en godt projektor NÅ til en bra pris, og slippe barndoms sykdom fra de nye modeller.
Det hørtes jo ut som en fin vente-projektor løsning der. Har selv alltid likt å ha en bakcup projektor så man hele tiden har mulighet til å nyte film via projektor hvis noe skulle feile.
Er prisen god og man kanskje ikke får så mye igjen ved salg av brukte fullHD projektorer om noen år, er det kanskje ikke så dumt egentlig å beholde vente projektoren og ha en native full HD og native 4K projektor tilgjengelig, både pga backup og fordi man vel veksler mellom full HD og 4K kilder, og da har mulighet for 1:1 native visning av dette....
Blir ellers spennende å høre hvordan Projektor entusiastene mottar de ekte 4K modellene når de endelig blir tilgjengelige etter en såpass "trang fødsel". Blir sikkert noen barnesykdommer eller noe som kan forbedres ved evolusjons metoden på disse, men regner med at JVC er såpass kompetente på projektor produksjon at ikke de helt store feilene finner veien helt frem til kunden. Det er vel egentlig denne forsinkede produksjonen et godt eksempel på...